fbpx

audyt marketingowy 

Audyt marketingowy pozwala zweryfikować swoje działania marketingowe, reklamowe, komunikacyjne i uzyskać merytoryczną informację zwrotną dotyczącą zalecanych poprawek. Dzięki temu firma może zwiększyć skuteczność poszczególnych działań.

Dla kogo jest audyt marketingowy?

Osoby publiczne i małe firmy

Audyt marketingowy polega na przeanalizowaniu wszystkich lub wybranych działań marketingowych firmy lub osoby publicznej.  Dzięki temu może ona uzyskać informację zwrotną w kwestii poprawek gwarantujących lepsze wyniki przy większych oszczędnościach.

Duże firmy, sklepy internetowe i jednostki samorządowe

Trudno jest zweryfikować skuteczność działań i szukać okazji do zwiększenia efektywności w dużej organizacji. Audyt marketingowy w postaci analizy poszczególnych kanałów komunikacji i ich efektywności pozwala skorygować kurs lub przyśpieszyć na tym wcześniej obranym.

Możliwy zakres audytu

Działania i reklamy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Snapchat)

Przeanalizuję dotychczasową komunikację porównując ją do zaangażowania, osiąganych obecnie efektów i skonstruuję oparte na danych zalecenia. Przeanalizuję konta reklamowe (Facebook Ads i zaproponuję poprawki) 

Komunikacja firmy i dotychczasowe treści (Public Relations)

Budowanie marki osobistej, sklepu, produktu lub pracodawcy to umiejętności niezwykle ważne na dzisiejszym rynku. Audyt marketingowy pozwoli na przeanalizowanie spójności komunikacji pomiędzy kanałami, a także dopasowania jej do każdego z nich względem grupy docelowej.

Strona internetowa firmy (UX i pozycjonowanie)

Jak zacząć reklamować firmę w sieci? Jakie kanały marketingowe wybrać? Jak ustawić reklamy? Gdzie się reklamować? Podczas szkolenia odpowiadamy na wszystkie te pytania, uczymy korzystać z potrzebnych narzędzi i uczymy, jak robić marketing i reklamę firmy skutecznie.

Audyt marketingowy dopasowany do potrzeb firmy

Skorzystasz z audytu tylko jednego kanału. Równie dobrze możesz zdecydować się na analizę i weryfikację całej strategii komunikacyjnej lub marketingowej. Audyt jest w stu procentach oparty na danych, badaniach konkretnie Twojej firmy, a specjalistyczna wiedza pozwoli Ci wdrożyć zalecenia i poprawić efekt.

Zaufali mi

Firmy, z którymi miałem lub mam obecnie okazję współpracować.

Jak wygląda proces?

PIERWSZY KONTAKT
  • Wywiad z klientem
  • Zweryfikowanie potrzeb
  • Decyzja dotycząca zakresu audytu
  • Rozmowa o celach firmy

REALIZACJA AUDYTU

  • Przekazanie dostępów do kont w wybranych kanałach lub strony
  • Wykonanie audytu marketingowego
  • Sporządzenie dokumentu z wnioskami i zaleceniami eksperckimi
  • Przedstawienie wyników audytu firmie
  • Decyzja o wdrożeniu zaleceń 

    Prawdopodobnie tyle sekund potrwa nasza rozmowa, podczas której poznasz odpowiedzi na większość swoich pytań.

    Przykładowy zakres audytu

    Audyt reklam na koncie reklamowym Facebook Ads w celu zwiększenia ich skuteczności

    Audyt działań reklamowych na Facebooku i LinkedIn

    Audyt wizerunkowy firmy w mediach społecznościowych mający na celu zwiększenie spójności pomiędzy kanałami

    Audyt UX strony lub sklepu internetowego

    Audyt konta firmowego na Instagramie

    Audyt strategiczny obecnych działań komunikacyjnych i ich zgodności ze skonstruowaną strategią

    Co firma zyskuje z audytu

    Komplet zaleceń

    Rezultatem przeprowadzenia audytu jest dokument z pełnym kompletem szczegółowych instrukcji dotyczących każdego z analizowanych elementów. Zawiera notki eksperckie i dobre praktyki.

    Techniczną wiedzę i perspektywę z zewnątrz

    Audyt pełen specjalistycznej wiedzy to materiał, który zwiększy wyniki w zespole firmy i jej działaniach marketingowych.

    Pewność zwiększenia efektywności

    Dzięki indywidualnemu dopasowaniu audytu do potrzeb firmy wszystkie omawiane aspekty dotyczą zagadnień przydatnych i odnoszących się do konkretnej branży / odbiorcy.

    w

    Wsparcie specjalisty

     Audyt zapewnia stały dostęp do specjalisty i możliwość zadania pytanie merytorycznego lub technicznego na temat każdej z przepracowanych części.

    Wystarczy jedna rozmowa

    Porozmawiajmy, a z pewnością dojdziemy do porozumienia wybierając usługę, która będzie w stanie najbardziej Ci pomóc.

    Tylko specjalistyczna wiedza

    Audyt marketingowy to pewność uzyskania zaleceń i omówienia opartego na danych, analizie i długoletnim doświadczeniu w pracy z dziesiątkami firm i sklepów internetowych. 

    30 książek, które przeczytałem w 2019 roku i polecam

    30 książek, które przeczytałem w 2019 roku i polecam

    Rok 2019 był pełny nie tylko w doświadczenia ale wyjątkowo dobre książki, które udało mi się trafić. Każdego roku staram się czytać dużo, gdyż to poszerza moją perspektywę. Czytanie pozwala mi rozwiązywać problemy, wzrastać, zdobywać perspektywy, wiedzę i zwiększać...

    ustalmy szczegóły

    Chwila rozmowy pozwoli nam zweryfikować, czy audyt marketingowy jest w stanie przynieść korzyści firmie. Porozmawiamy o opcjach cenowych, zakresie audytu, materiałach dodatkowych i zapotrzebowaniu zespołu. Zazwyczaj odpowiadam po chwili.