audyt marketingowy
Audyt marketingowy pozwala zweryfikować swoje działania marketingowe, reklamowe, komunikacyjne i uzyskać merytoryczną informację zwrotną dotyczącą zalecanych poprawek. Dzięki temu firma może zwiększyć skuteczność poszczególnych działań.
Dla kogo jest audyt marketingowy?
Osoby publiczne i małe firmy
Audyt marketingowy polega na przeanalizowaniu wszystkich lub wybranych działań marketingowych firmy lub osoby publicznej. Dzięki temu może ona uzyskać informację zwrotną w kwestii poprawek gwarantujących lepsze wyniki przy większych oszczędnościach.
Duże firmy, sklepy internetowe i jednostki samorządowe
Trudno jest zweryfikować skuteczność działań i szukać okazji do zwiększenia efektywności w dużej organizacji. Audyt marketingowy w postaci analizy poszczególnych kanałów komunikacji i ich efektywności pozwala skorygować kurs lub przyśpieszyć na tym wcześniej obranym.
Możliwy zakres audytu
Działania i reklamy w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Snapchat)
Przeanalizuję dotychczasową komunikację porównując ją do zaangażowania, osiąganych obecnie efektów i skonstruuję oparte na danych zalecenia. Przeanalizuję konta reklamowe (Facebook Ads i zaproponuję poprawki)
Komunikacja firmy i dotychczasowe treści (Public Relations)
Budowanie marki osobistej, sklepu, produktu lub pracodawcy to umiejętności niezwykle ważne na dzisiejszym rynku. Audyt marketingowy pozwoli na przeanalizowanie spójności komunikacji pomiędzy kanałami, a także dopasowania jej do każdego z nich względem grupy docelowej.
Strona internetowa firmy (UX i pozycjonowanie)
Jak zacząć reklamować firmę w sieci? Jakie kanały marketingowe wybrać? Jak ustawić reklamy? Gdzie się reklamować? Podczas szkolenia odpowiadamy na wszystkie te pytania, uczymy korzystać z potrzebnych narzędzi i uczymy, jak robić marketing i reklamę firmy skutecznie.
Audyt marketingowy dopasowany do potrzeb firmy
Skorzystasz z audytu tylko jednego kanału. Równie dobrze możesz zdecydować się na analizę i weryfikację całej strategii komunikacyjnej lub marketingowej. Audyt jest w stu procentach oparty na danych, badaniach konkretnie Twojej firmy, a specjalistyczna wiedza pozwoli Ci wdrożyć zalecenia i poprawić efekt.
Zaufali mi
Firmy, z którymi miałem lub mam obecnie okazję współpracować.

Jak wygląda proces?
- Rozmowa o celach firmy
REALIZACJA AUDYTU
- Sporządzenie dokumentu z wnioskami i zaleceniami eksperckimi
- Przedstawienie wyników audytu firmie
Prawdopodobnie tyle sekund potrwa nasza rozmowa, podczas której poznasz odpowiedzi na większość swoich pytań.
Przykładowy zakres audytu
Audyt reklam na koncie reklamowym Facebook Ads w celu zwiększenia ich skuteczności
Audyt działań reklamowych na Facebooku i LinkedIn
Audyt wizerunkowy firmy w mediach społecznościowych mający na celu zwiększenie spójności pomiędzy kanałami
Audyt UX strony lub sklepu internetowego
Audyt konta firmowego na Instagramie
Audyt strategiczny obecnych działań komunikacyjnych i ich zgodności ze skonstruowaną strategią
Co firma zyskuje z audytu
Komplet zaleceń
Rezultatem przeprowadzenia audytu jest dokument z pełnym kompletem szczegółowych instrukcji dotyczących każdego z analizowanych elementów. Zawiera notki eksperckie i dobre praktyki.
Techniczną wiedzę i perspektywę z zewnątrz
Audyt pełen specjalistycznej wiedzy to materiał, który zwiększy wyniki w zespole firmy i jej działaniach marketingowych.
Pewność zwiększenia efektywności
Dzięki indywidualnemu dopasowaniu audytu do potrzeb firmy wszystkie omawiane aspekty dotyczą zagadnień przydatnych i odnoszących się do konkretnej branży / odbiorcy.
Wsparcie specjalisty
Audyt zapewnia stały dostęp do specjalisty i możliwość zadania pytanie merytorycznego lub technicznego na temat każdej z przepracowanych części.

Wystarczy jedna rozmowa
Porozmawiajmy, a z pewnością dojdziemy do porozumienia wybierając usługę, która będzie w stanie najbardziej Ci pomóc.
Tylko specjalistyczna wiedza
Audyt marketingowy to pewność uzyskania zaleceń i omówienia opartego na danych, analizie i długoletnim doświadczeniu w pracy z dziesiątkami firm i sklepów internetowych.
Po co i jak zbudować lejek sprzedażowy w firmie?
Pojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia widoczne są...
Pomysły na reklamę firmy lokalnej – Jak zareklamować swoje usługi?
Jeżeli zastanawiasz się jak zareklamować swoje usługi będąc firmą lokalną, poniżej stworzyłem kompletny poradnik. Postarałem się, aby przeprowadzić Cię krok po kroku po kolejnych możliwościach i podrzucić co najmniej kilka pomysłów. Reklamowanie firmy usługowej bowiem...
Skuteczna reklama sklepu internetowego – Od czego zacząć i dokąd iść?
Reklama sklepu internetowego z pozoru wydaje się dosyć prosta. Przecież wystarczy regularnie publikować treści w mediach społecznościowych i klienci sami nas zauważą, prawda? Okazuje się, że pogląd ten daleki jest od rzeczywistości, a promocja sklepu, aby była...
Reklama i sklep na Instagramie – Jak zrobić, oznaczać produkty i promować?
Nie ma wątpliwości, że zarówno reklama jak promowanie sklepu na Instagramie może być sporym wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które wcześniej tego nie robiły. Poprzednie teksty pisałem o różnych aspektach tworzenia treści i reklamowania się na Instagramie i będę starał...
9 konkretnych pomysłów na wpisy na blog firmowy
Pomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na pomysłach i inspiracjach...
Fajne posty na Facebooka – Gdzie szukać inspiracji?
Fajne posty na Facebooka brzmią bardzo prosto, lecz znacznie trudniejsze jest ich stworzenie. Budując bowiem posty na Facebooku musimy zadbać nie tylko o to, by były śmieszne lub po prostu fajne. Powinny też spełniać cele biznesowe (lub jakiekolwiek inne), które mamy...
ustalmy szczegóły
Chwila rozmowy pozwoli nam zweryfikować, czy audyt marketingowy jest w stanie przynieść korzyści firmie. Porozmawiamy o opcjach cenowych, zakresie audytu, materiałach dodatkowych i zapotrzebowaniu zespołu. Zazwyczaj odpowiadam po chwili.