Wiele początkujących przedsiębiorców i twórców zastanawia się nad tym, jak założyć Fanpage na Facebooku. To dopiero początek drogi, jednak jeżeli myślisz, że Fanpage jest odpowiedni dla Twojej działalności, prawdopodobnie masz racje. Sam miałem kontakt z kilkudziesięcioma stronami na Facebooku, które tworzyłem lub obsługiwałem. Niemal każda firma zyskuje pojawiając się na tym najpopularniejszym portalu. Bez względu na to, czy jesteś artystą, wykonujesz wolny zawód lub jest przedsiębiorcą, możesz znaleźć tam swoje miejsce. Chciałbym tutaj krótko pokazać, jak założyć swój pierwszy Fanpage na Facebooku. 

A tutaj trochę o potencjale, jaki tworzą grupy na Facebooku 

 Grupy na Facebooku – Jak tworzyć i wykorzystywać potencjał?


Jak założyć Fanpage na Facebooku? – Poradnik krok po kroku 

Wiedza o tym, jak założyć Fanpage na Facebooku może Ci się przydać. Szczególnie, jeżeli dalej tu jesteś. Bardzo ważnym punktem przed samym założeniem strony, jest pomysł na nią. Sam, jak słyszę o jakiejkolwiek branży, z miejsca pojawia mi się w głowie co najmniej kilka pomysłów dotyczących możliwych treści i kampanii, które można by wykonać w branży. Bez względu na to, czy to B2B, czy B2C.  

1 Krok 

Kliknij “Utwórz stronę”. Aby zdobyć się na pierwszy krok, wystarczy kliknąć jeden button. 

 Jak założyć Fanpage na Facebooku

2 Krok 

Wybierz profil swojej działalności. Tutaj jest czas i miejsce, aby wybrać najbardziej odpowiadający naszej działalności typ. Nawet, gdy pierwszy raz masz kontakt z tym oknem, na pewno po chwili znajdziesz odpowiednią dla siebie opcję. 

 Jak założyć Fanpage na Facebooku

3 Krok 

Aby doprowadzić założenie do końca, musisz przejść przez strony, przez które prowadzi nas Facebook. Bez względu na to, co wybierzemy, później Facebook będzie nam podpowiadał, aby wprowadzić podstawowe informacje, wybrać zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle. 

Po maksymalnie kilku minutach możemy mieć już swoją własną stronę. Sama strona to dopiero początek, jak powiedziałem na początku. Otwiera nam niezliczoną ilość możliwości. Aby zyskać fanów lub przyciągnąć klientów i wzbudzić ich zaangażowanie wymagana jest specjalistyczna wiedza w tym zakresie. Musimy dobrać odpowiednie treści do naszej grupy docelowej. Wiedzieć o tym, jak do niej dotrzeć. W przypadku płatnej promocji, trzeba posiadać umiejętności i wiedzę o tym, jak dobrze targetować reklamy. Obsługa samego Fanpage wymaga wiele więcej, niż myśli większość użytkowników. Mimo to, właśnie udało Ci się stanąć na początku drogi! 

Jeżeli założyłeś już swoją stronę firmową, dowiedz się, jak zwiększać zasięg organiczny publikowanych postów.

Pin It on Pinterest

Share This