fbpx

Kampanie marketingowe szyte na miarę

Interesuje Cię tylko pojedyncza kampania, podczas której miałaby być przeprowadzona rekrutacja, zapisy do przedszkola, poprawy struktury strony pod względem pozycjonowania, wprowadzenie nowego produktu do oferty lub organizacja wydarzenia? Jeżeli tak, kampanie szyte na miarę to właśnie usługa dla Ciebie. Ustalmy szczegóły, a ja zadbam o wypracowanie konkretnych wyników i wartości biznesowej. Otrzymasz również wsparcie strategiczne.

Dla kogo Są kampanie marketingowe szyte na miarę?

w

Firmy

Niekiedy firma wpada na pomysł zorganizowania wydarzenia, wprowadzenia nowego produktu do oferty, uatrakcyjnienia strony, zmiany identyfikacji lub przeprowadzenia rekrutacji. Wtedy obsługa stała jest jej nie potrzebna, gdyż potrzebuje konkretnych wyników i określonych w czasie, jednorazowych działań. Wtedy taka kampania marketingowa z moim wsparciem jest doskonałym wyborem.

Osoby prywatne

Budowanie marki osobistemMarki B2B powinny posiadać strategię marketingową, precyzyjny koncept marki i szczelny lejek sprzedażowy, aby trafiać w ściśle określoną grupę klientów biznesowych. Strategia to pierwszy krok, który pokazuje nam, jakie przewagi i ruchy powinna wypracować marka, aby sprzedawać więcej.

Specjalistyczna wiedza i doświadczenie

Stworzyłem już wiele strategii marketingowych, lejków sprzedażowych i planów komunikacji marketingowej, które zostały wdrożone z sukcesem i widocznymi efektami w postaci większej sprzedaży, ilości zapytań i zwiększeniu konwersji przy danej liczbie odbiorców. Jeżeli posiadasz już strategię, pomogę ją udoskonalić lub przeanalizować jeszcze raz.

przykładowe zastosowania kampanii marketingowych 

Rekrutacja

Rekrutacja pracowników w obecnych czasach jest niekiedy dużym wyzwaniem. Wymaga budowania marki pracodawcy, odpowiedniej komunikacji i oferty dopasowanej do typu pracownika. Pomogę we wszystkich tych aspektach doprowadzając do zwiększenia zainteresowania ofertami.

Wykonanie cyklu treści w danym okresie roku i stworzenie materiałów

Niekiedy jest to kampania marketingowa na Walentynki, cykl świątecznych filmów na temat firmy lub relacja z wydarzenia mająca wykreować konkretny wizerunek. Wszystkie te rzeczy możemy zrobić razem w profesjonalny sposób.  

Opracowanie koncepcji i promocja wydarzenia

Plan komunikacji firmy pozwala zachować spójność i przejrzystość przy wielu podejmowanych działaniach konsekwentnie przesuwając potencjalnych klientów w dół lejka sprzedażowego. Zalecenia dotyczące treści i kanałów pozwalają na sprawne wdrożenie planu.

Zaufali mi

Firmy, z którymi miałem lub mam obecnie okazję współpracować.

Proces tworzenia kampanii marketingowej

1. Analiza marki i dotychczasowych działań
  • Opis obecnego postrzegania firmy lub marki  
  • Analiza SWOT dotychczasowych działań marek 
  • Charakterystyka rynku docelowego i konkurencji
  • Konstruowanie najważniejszych celów do osiągnięcia podczas kampanii marketingowej

2. Tworzenie materiałów i przygotowanie kampanii

  • Przekazanie niezbędnych dostępów
  • Tworzenie materiałów na potrzeby kampanii lub ich przekazanie (dane, zdjęcia, wideo)
  • Rozpoczęcie kampanii skierowanej do konkretnie określonej grupy docelowej dostosowując treść do jej profilu psychologicznegoPropozycję wartości marki, skonstruowanie jej misji i wizji 
  • Stworzenie historii marki, obietnicy (Brand Promise) i założeń  
3. Raporty i analiza wyników
  • Generowanie wyników i określonych w pierwszym etapie celów marketingowych kampanii
  • Analiza i optymalizacja kampanii w celu zmaksymalizowania wyników
  • Regularne raportowanie działań i wyników Opracowanie dokładnego planu osiągnięcia celów wraz z zalecanymi zakresami działań dopasowanymi do firmy, branży i budżetu 
  • Zalecenie narzędzi do analizy skuteczności realizowanej strategii i plan wdrożenia “krok po kroku”

Tylko specjalistyczna wiedza

Kampania marketingowa to pewność uzyskania zaleceń i omówienia opartego na danych, analizie i długoletnim doświadczeniu w pracy z dziesiątkami firm i sklepów internetowych, gdzie przeprowadzałem skuteczne działania. 

9 konkretnych pomysłów na wpisy na blog firmowy

9 konkretnych pomysłów na wpisy na blog firmowy

Pomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na pomysłach i inspiracjach...

Kontakt

Chwila rozmowy pozwoli nam zweryfikować, czy dana kampania marketingowa jest w stanie przynieść realne korzyści firmie. Porozmawiamy o opcjach cenowych, analizie strategii, możliwości audytu, materiałach dodatkowych i zapotrzebowaniu zespołu. Sprawmy, by Twoje działania trafiały celnie i przyniosły wynik, na którym Ci zależy.