Marketing w Social Media

Marketing w Social Media nie tylko buduje silne marki, ale też bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Użytkownicy zdecydowanie bardziej ufają firmom, które prowadzą komunikację w Social Media. Pomogę Ci sobie z nimi poradzić. Dopasuję odpowiednie kanały, zaprojektuję strategię komunikacji i zoptymalizuję kampanie Ads, które zaangażują obecnych i przyciągną nowych odbiorców.

Marketing w mediach społecznościowych

Kanały, w których zaplanuję dla Twojej firmy strategię, zaprojektuję komunikację, wdrożę kampanie i stworzę treści.

Facebook

Zaprojektuję i utworzę Fanpage na Facebooku. Opracuję strategię komunikacji, stworzę treści i zaplanuję kampanie Ads.

v

Snapchat

Jeżeli posiadasz młodą grupę docelową, może to właśnie komunikacja na Snapchacie przyniesie Ci wymierne korzyści.

Instagram i InstaStory

Opracuję strategię, cele i stworzę treści, które skutecznie pozyskają klientów dla Twojej firmy i zwiększą świadomość marki.

TikTok

Kanał coraz bardziej popularny wśród osób z młodej grupy docelowej skoncentrowany wokół wideo. Idealny do kampanii influencerskich.

LinkedIn

Skonstruuję strategię komunikacji zarówno B2B, jak B2C i skutecznie wdrożę wzbudzając zainteresowanie profesjonalistów.

YouTube

Opracuję i wdrożę kreatywne strategie, dzięki którym kanał firmowy zyska zainteresowanie.

W czym mogę Ci pomóc?

 

l

Content marketing

Tworzę strategie content marketingowe dla firm i treści. Publikuję stworzone posty i prowadzę działania z zakresu marketingu szeptanego.

Influencer marketing

Dopasowuję i weryfikuję odpowiednich twórców internetowych, planuję i wdrażam kampanie influencerskie we wszystkich mediach społecznościowych.

z

Obsługa komunikacji

Obsługuję komunikację firm odpowiadając na komentarze, wiadomości i angażując użytkowników.

w

Tworzenie społeczności i moderacja grup

Tworzę społeczności wokół marki lub idei. Moderuję grupy na Facebooku liczące nawet do 10 000 użytkowników skutecznie inicjując i prowadząc dyskusje.

Strategia

Opracowuję strategie komunikacji zarówno dla B2B, jak B2C, tworzę treści i skutecznie wdrażam wzbudzając zainteresowanie potencjalnych klientów w mediach społecznościowych.

Kampanie efektywnościowe Ads

Opracowuję i optymalizuję kompleksowo kampanie efektywnościowe Ads w Social Media.

wybrane współprace

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Zdobyłem doświadczenie w marketingu w mediach społecznościowych, zarządzaniu projektami, skutecznym copywritingu, wdrażaniu kampanii marketingowych i kreowaniu nowych stron. Pracowałem już z firmami wnętrzarskimi, biurami nieruchomości, organizacjami charytatywnymi, start-upami i przedsiębiorstwami z branży przemysłowej. Porozmawiajmy o tym, co mogę dla Ciebie zrobić. Chętnie opowiem trochę o obecnych i przeszłych projektach.

 

Blog blisko mediów społecznościowych 

Jak pracuję?

ANALIZA
  • Wywiad z klientem
  • Badanie rynku
  • Analiza konkurencji
  • Analiza grupy docelowej
  • Wyznaczanie celów
PROJEKT
  • Budowanie strategii
  • Przedstawienie oferty
  • Konsultacja z klientem
  • Ostateczna akceptacja
  • Rozpoczęcie działań
REALIZACJA
  • Wdrożenie
  • Śledzenie wyników
  • Porównanie wyników z celami
  • Optymalizacja strategii
  • Cykliczne raporty z działań

Zacznijmy od zaraz!

Bez względu na to, czy masz zamiar zlecić prowadzenie fanpage na Facebooku, reklamę na Instagramie, kampanie reklamową na Tik Tok, wystartowanie z ciekawym dla użytkowników i merytorycznym kanałem na YouTube, czy prowadzenie komunikacji firmy na LinkedIn, trafiłeś w dobre miejsce. Jeżeli myślałeś o poważnym i merytorycznym, a jednocześnie nieszablonowym i kreatywnym podejściu do strategii, to właśnie robię. Zajmuję się kompleksowo tworzeniem person, planu, analizą konkurencji i opracowywaniem kompleksowej strategii komunikacji w mediach społecznościowych. Jednocześnie będzie ona dopasowana do dotychczasowych działań firmy. Nie martw się – mam zespół, który wspiera mnie w razie potrzeby! 🙂 

Następnie pozostaje wdrożenie, dzięki czemu firma może wzbudzić zainteresowanie swoimi produktami, działaniami lub usługami i skłonić grupę docelową do określonej akcji. Dążymy do opracowanych w strategii celów według harmonogramu zapewniając perfekcyjną obsługę i spójność we wszystkich działaniach. Stały kontakt natomiast pozwala na wszelkie modyfikacje i zmiany w czasie rzeczywistym. 

Marketing w mediach społecznościowych może zwiększyć sprzedaż, świadomość danej marki, pokazać Twoją firmę jako atrakcyjnego pracodawcę lub spowodować, że osoby z grupy docelowej będą częściej odwiedzać Twoją siedzibę na rynku lokalnym. Możliwości są ogromne, jednak bardzo ważnym elementem jest staranne określenie celów i dopasowanie działań za pośrednictwem wyselekcjonowanych kanałów.

Jeżeli zastanawiasz się, jak wypromować firmę na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedInie, Snapchacie, czy YouTube, skontaktuj się ze mną. Chętnie opowiem o swoim doświadczeniu, dotychczasowych projektach, możliwościach i działaniach. Pierwsze konsultacje są w stanie pomóc w wytyczeniu kierunku strategii marketingowej lub podjęciu decyzji dotyczącej konkretnych, zaproponowanych usług.

 

Pin It on Pinterest

Share This