Szkolenia wewnętrzne dla firm
Prowadzę specjalistyczne szkolenia dedykowane. Każde szkolenie jest dopasowane do potrzeb, branży i grupy docelowej konkretnej firmy, zespołu lub instytucji publicznej. Wszystko po to, aby wiedza wyniesiona ze szkolenia miała realny wpływ na efekty w pracy i wyniki firmy.
Dla kogo są szkolenia dedykowane?
Zespoły i ugrupowania
Zespoły i inne ugrupowania podczas szkoleń zyskują wiedzę, która pomaga im w jeszcze skuteczniejszym realizowaniu strategii firmy, osiąganiu większych wyników sprzedażowych, a także lepszej komunikacji między sobą. Pewny wzrost technicznej wiedzy i kompetencji miękkich gwarantuje długotrwałe efekty.
Firmy i instytucje publiczne
Szkolenia dedykowane pomagają firmom i instytucjom publicznym nabyć kompetencji związanych z prowadzeniem działań reklamowych w internecie, reklamą na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, budowaniem marek, tworzeniem ciekawych treści, zwiększaniu sprzedaży i, marketingiem.
Zakres szkoleń
Social Media
Szkolenia z zakresu mediów społecznościowych to dawka solidnej wiedzy na temat poszczególnych kanałów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, TikTok), aktualnych trendów, tworzenia ciekawych treści, wykorzystywaniu technicznych tricków, skutecznego ustawiania reklam Ads i tworzenia kompleksowej strategii, która przynosi efekty.
Personal / employer branding
Budowanie marki osobistej i pracodawcy to umiejętności niezwykle ważne na dzisiejszym rynku. Szkolenie pozwoli zaplanować konkretne działania związane z kreowaniem marki, nauczy korzystać z narzędzi egzekucji i tworzyć treści, które pozwolą nam na sukces.
Digital marketing / kompleksowa reklama firmy lub sklepu internetowego w sieci
Jak zacząć reklamować firmę w sieci? Jakie kanały marketingowe wybrać? Jak ustawić reklamy? Gdzie się reklamować? Podczas szkolenia odpowiadamy na wszystkie te pytania, uczymy korzystać z potrzebnych narzędzi i uczymy, jak robić marketing i reklamę firmy skutecznie.
Program dopasowany
indywidualnie do firmy i branży
Cały program szkolenia dopasowany jest do zapotrzebowania, branży i konkretnej firmy. Wiedza zdobyta na szkoleniu może być wykorzystana zaraz po wyjściu z sali przy codziennej pracy, kontaktach z zespołem lub tworzeniu następnych reklam.
Zaufali mi
Firmy, z którymi miałem lub mam obecnie okazję współpracować.

Jak wygląda proces?
- Rozdanie materiałów
Przykładowa tematyka szkoleń
Jak stworzyć ciekawe konto firmowe na Facebooku (Fanpage)
Jak stworzyć Fanpage od podstaw? Co zrobić, aby konto firmowe na Facebooku wyglądało atrakcyjnie dla odbiorców? Jak wykonać grafikę? Przechodzimy przez cały proces zakładania strony i kreacji ciekawych opisów.
Jakie posty na Facebooka tworzyć?
Jak tworzyć teksty do internetu, które przyciągają? Jak stosować język korzyści w pisaniu? Czym się różni pisanie tekstów do social media od innego typu materiałów? Nauka o rodzajach postów i ustanawianiu swoich celów (KPI) na Facebooku.
Podstawy i opcje zaawansowane reklamy na Facebooku
Konfiguracja menadżera reklam na Facebooku i przygotowanie podstaw pod tworzenie reklam. Poznawanie podstaw systemu reklamowego Facebooka.
Co warto promować / gdzie i za ile?
Nauka o planowaniu budżetu na reklamę na Facebooku i mierzeniu wyników. Ile kosztuje reklama na Facebooku? Dopasowujemy odpowiednie przykłady reklam w zależności od celów konkretnej firmy.
Remarketing, marketing szeptany w grupach tematycznych i inne tajniki działań na FB.
Jak zyskać fanów na fb? Kreatywne działania i zaawansowane opcje reklamowania na Facebooku, które zwiększają efekty jeszcze bardziej.
Strategia
Tworzymy zarys strategii działań w mediach społecznościowych, która będzie później punktem kontrolnym i przypomnieniem wiedzy zdobytej na szkoleniu.
Co zyskuje szkolony zespół?
Praca w grupach
Podczas szkolenia pracujemy w grupach, odpowiadam na wszystkie zadane pytania i rozwiewam techniczne wątpliwości, które dają wartość całej grupie szkoleniowej.
Intensywne szkolenie pełne specjalistycznej wiedzy
Kilka godzin przekazywanej specjalistycznej wiedzy wspieranej materiałami szkoleniowymi to materiał, który zwiększy wyniki w wybranym przez firmę zakresie.
Wsparcie specjalisty
Przez całe szkolenie każdy ma szanse zadać pytanie merytoryczne, techniczne lub poprosić o pomoc np. w ustawieniu pierwszej reklamy, czy konfiguracji narzędzi.
Praktyczne przykłady i ćwiczenia
Dzięki indywidualnemu dopasowaniu szkoleń do potrzeb firmy wszystkie ćwiczenia i omawiane przykłady dotycząc zagadnień przydatnych i odnoszących się do konkretnej branży.

Przyjeżdżam do siedziby firmy
Przyjeżdżam z materiałami i potrzebnym sprzętem prosto do siedziby firmy, aby przeprowadzić szkolenie w naturalnym środowisku pracowników. Całość zwiększa komfort pracy i ilość przekazywanej wiedzy.
Tylko specjalistyczna wiedza
Szkolenie dedykowane to pewność otrzymania dopasowanej do firmy, specjalistycznej i konkretnej wiedzy. Pracujemy na przykładach, a artykuły nie zastąpią ćwiczeń i przypadków omawianych podczas szkolenia. Udostępniam jednak też dużo darmowej wiedzy na blogu.
Po co i jak zbudować lejek sprzedażowy w firmie?
Pojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia widoczne są...
Pomysły na reklamę firmy lokalnej – Jak zareklamować swoje usługi?
Jeżeli zastanawiasz się jak zareklamować swoje usługi będąc firmą lokalną, poniżej stworzyłem kompletny poradnik. Postarałem się, aby przeprowadzić Cię krok po kroku po kolejnych możliwościach i podrzucić co najmniej kilka pomysłów. Reklamowanie firmy usługowej bowiem...
Skuteczna reklama sklepu internetowego – Od czego zacząć i dokąd iść?
Reklama sklepu internetowego z pozoru wydaje się dosyć prosta. Przecież wystarczy regularnie publikować treści w mediach społecznościowych i klienci sami nas zauważą, prawda? Okazuje się, że pogląd ten daleki jest od rzeczywistości, a promocja sklepu, aby była...
Reklama i sklep na Instagramie – Jak zrobić, oznaczać produkty i promować?
Nie ma wątpliwości, że zarówno reklama jak promowanie sklepu na Instagramie może być sporym wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które wcześniej tego nie robiły. Poprzednie teksty pisałem o różnych aspektach tworzenia treści i reklamowania się na Instagramie i będę starał...
9 konkretnych pomysłów na wpisy na blog firmowy
Pomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na pomysłach i inspiracjach...
Fajne posty na Facebooka – Gdzie szukać inspiracji?
Fajne posty na Facebooka brzmią bardzo prosto, lecz znacznie trudniejsze jest ich stworzenie. Budując bowiem posty na Facebooku musimy zadbać nie tylko o to, by były śmieszne lub po prostu fajne. Powinny też spełniać cele biznesowe (lub jakiekolwiek inne), które mamy...
ustalmy szczegóły
Chwila rozmowy pozwoli nam zweryfikować, jakie szkolenie jest w stanie przynieść największe korzyści firmie. Porozmawiamy o opcjach cenowych, zakresie szkolenia, materiałach dodatkowych i zapotrzebowaniu zespołu. Zazwyczaj odpowiadam po chwili.