Szkolenia wewnętrzne dla firm 

Prowadzę specjalistyczne szkolenia dedykowane. Każde szkolenie jest dopasowane do potrzeb, branży i grupy docelowej konkretnej firmy, zespołu lub instytucji publicznej. Wszystko po to, aby wiedza wyniesiona ze szkolenia miała realny wpływ na efekty w pracy i wyniki firmy.

Dla kogo są szkolenia dedykowane?

Zespoły i ugrupowania

Zespoły i inne ugrupowania podczas szkoleń zyskują wiedzę, która pomaga im w jeszcze skuteczniejszym realizowaniu strategii firmy, osiąganiu większych wyników sprzedażowych, a także lepszej komunikacji między sobą. Pewny wzrost technicznej wiedzy i kompetencji miękkich gwarantuje długotrwałe efekty. 

Firmy i instytucje publiczne

Szkolenia dedykowane pomagają firmom i instytucjom publicznym nabyć kompetencji związanych z prowadzeniem działań reklamowych w internecie, reklamą na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, budowaniem marek, tworzeniem ciekawych treści, zwiększaniu sprzedaży i, marketingiem.

Zakres szkoleń

Social Media

Szkolenia z zakresu mediów społecznościowych to dawka solidnej wiedzy na temat poszczególnych kanałów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, TikTok), aktualnych trendów, tworzenia ciekawych treści, wykorzystywaniu technicznych tricków, skutecznego ustawiania reklam Ads i tworzenia kompleksowej strategii, która przynosi efekty.

Personal / employer branding

Budowanie marki osobistej i pracodawcy to umiejętności niezwykle ważne na dzisiejszym rynku. Szkolenie pozwoli zaplanować konkretne działania związane z kreowaniem marki, nauczy korzystać z narzędzi egzekucji i tworzyć treści, które pozwolą nam na sukces.

Digital marketing / kompleksowa reklama firmy lub sklepu internetowego w sieci

Jak zacząć reklamować firmę w sieci? Jakie kanały marketingowe wybrać? Jak ustawić reklamy? Gdzie się reklamować? Podczas szkolenia odpowiadamy na wszystkie te pytania, uczymy korzystać z potrzebnych narzędzi i uczymy, jak robić marketing i reklamę firmy skutecznie.

Program dopasowany

indywidualnie do firmy i branży

Cały program szkolenia dopasowany jest do zapotrzebowania, branży i konkretnej firmy. Wiedza zdobyta na szkoleniu może być wykorzystana zaraz po wyjściu z sali przy codziennej pracy, kontaktach z zespołem lub tworzeniu następnych reklam.

Zaufali mi

Jak wygląda proces?

ANALIZA
  • Wywiad z klientem
  • Badanie rynku i potrzeb
  • Analiza konkurencji
  • Analiza grupy docelowej
  • Skonstruowanie planu szkolenia dedykowanego

SZKOLENIE

  • Przyjazd do firmy / na miejsce docelowe
  • Podłączenie niezbędnego sprzętu
  • Rozdanie materiałów
  • Przeprowadzenie szkolenia z warsztatami
  • Ewaluacja szkolenia i rozdanie dyplomów

    Przykładowa tematyka szkoleń

    Jak stworzyć ciekawe konto firmowe na Facebooku (Fanpage)

    Jak stworzyć Fanpage od podstaw? Co zrobić, aby konto firmowe na Facebooku wyglądało atrakcyjnie dla odbiorców? Jak wykonać grafikę? Przechodzimy przez cały proces zakładania strony i kreacji ciekawych opisów.

    Jakie posty na Facebooka tworzyć?

    Jak tworzyć teksty do internetu, które przyciągają? Jak stosować język korzyści w pisaniu? Czym się różni pisanie tekstów do social media od innego typu materiałów? Nauka o rodzajach postów i ustanawianiu swoich celów (KPI) na Facebooku.

    Podstawy i opcje zaawansowane reklamy na Facebooku

    Konfiguracja menadżera reklam na Facebooku i przygotowanie podstaw pod tworzenie reklam. Poznawanie podstaw systemu reklamowego Facebooka.

    Co warto promować / gdzie i za ile?

    Nauka o planowaniu budżetu na reklamę na Facebooku i mierzeniu wyników. Ile kosztuje reklama na Facebooku? Dopasowujemy odpowiednie przykłady reklam w zależności od celów konkretnej firmy.

    Remarketing, marketing szeptany w grupach tematycznych i inne tajniki działań na FB.

    Jak zyskać fanów na fb? Kreatywne działania i zaawansowane opcje reklamowania na Facebooku, które zwiększają efekty jeszcze bardziej.

    Strategia

    Tworzymy zarys strategii działań w mediach społecznościowych, która będzie później punktem kontrolnym i przypomnieniem wiedzy zdobytej na szkoleniu.

    Co zyskuje szkolony zespół?

    Praca w grupach

    Podczas szkolenia pracujemy w grupach, odpowiadam na wszystkie zadane pytania i rozwiewam techniczne wątpliwości, które dają wartość całej grupie szkoleniowej.

    Intensywne szkolenie pełne specjalistycznej wiedzy

    Kilka godzin przekazywanej specjalistycznej wiedzy wspieranej materiałami szkoleniowymi to materiał, który zwiększy wyniki w wybranym przez firmę zakresie.

    w

    Wsparcie specjalisty

    Przez całe szkolenie każdy ma szanse zadać pytanie merytoryczne, techniczne lub poprosić o pomoc np. w ustawieniu pierwszej reklamy, czy konfiguracji narzędzi.

    Praktyczne przykłady i ćwiczenia

    Dzięki indywidualnemu dopasowaniu szkoleń do potrzeb firmy wszystkie ćwiczenia i omawiane przykłady dotycząc zagadnień przydatnych i odnoszących się do konkretnej branży.

    Przyjeżdżam do siedziby firmy!

    Przyjeżdżam z materiałami i potrzebnym sprzętem prosto do siedziby firmy, aby przeprowadzić szkolenie w naturalnym środowisku pracowników. Całość zwiększa komfort pracy i ilość przekazywanej wiedzy.

    Tylko specjalistyczna wiedza

    Szkolenie dedykowane to pewność otrzymania dopasowanej do firmy, specjalistycznej i konkretnej wiedzy. Pracujemy na przykładach, a artykuły nie zastąpią ćwiczeń i przypadków omawianych podczas szkolenia. Udostępniam jednak też dużo darmowej wiedzy na blogu.

    Skontaktuj się ze mną i ustalmy szczegóły

    Chwila rozmowy pozwoli nam zweryfikować, jakie szkolenie jest w stanie przynieść największe korzyści firmie. Porozmawiamy o opcjach cenowych, zakresie szkolenia, materiałach dodatkowych i zapotrzebowaniu zespołu. Zazwyczaj odpowiadam po chwili.

    Pin It on Pinterest

    Share This