Czas czytania: 3 minutBoty na Instagramie to nowa nieszczęsna moda, którą możemy obserwować na swoich profilach i nie tylko. Problem jest na tyle istotny, że warto posiąść wiedzę w tym zakresie, aby umieć określić, które reakcje i komentarze są dodawane w sposób...
Czas czytania: 3 minutJeżeli jeszcze nie wiesz, jak zrobić live na Facebooku, ten artykuł pomoże Ci postawić pierwsze kroki. Wiemy już, że taka forma komunikacji zarówno na stronie firmowej, jak profilu prywatnym zwiększa zasięg i sprawia, że użytkownicy bardziej się...
Czas czytania: 4 minutHashtagi na Instagramie nie powinny być dla nas czarną magią. Mimo to, często u naszych znajomych i nie tylko nadal widzimy, jak używają ich w niezrozumiały, nieskuteczny i nieciekawy sposób. Jesteśmy dawno po 2019 roku, #followme to prehistoria,...
Czas czytania: 4 minutAplikacje do InstaStory znacznie ułatwiają komunikację i utrzymanie odpowiedniej estetyki przy prowadzeniu zarówno profilu prywatnego jak firmowego. Narzędzia, które wymieniłem poniżej sprawdzają się w przypadku komunikacji niezależnie od branży,...
Czas czytania: 2 minutPewnie już nie raz zdarzyło Ci się spotkać real time marketing na własne oczy w mediach społecznościowych lub innym kanale. Przy okazji premiery nowych filmów, znanych seriali lub kryzysach wizerunkowych i viralowych treściach pojawia się pełno...
Czas czytania: 2 minutJakiś czas temu Orange wycofało swoich brand heroes – serce i rozum. Bardzo je lubiliśmy, tak jak inne twarze marek jak ludzik Michelin, Mały Głód Danio, krowa Milki, Henio i Krysia Tesco. Co sprawia, że tak chętnie kupujemy od firm, które mają...
Czas czytania: 3 minutOpieramy kampanie o content marketing. I bardzo dobrze! Na świecie jest tego bardzo dużo, w Polsce trochę mniej. To narzędzie, które całkowicie może odmienić wizerunek marki, spowodować, że wzrośnie sprzedaż lub klient będzie wracał za każdym...
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na blogu i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności (https://adrianpredkiewicz.pl/polityka-prywatnosci/). Administratorem danych jest Adrian Prędkiewicz. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?Tak, zgadzam sięDowiedz się więcej