Czas czytania: 4 minutBudujesz stronę internetową i myślisz o tym, jakie są najlepsze wtyczki do WordPressa? Interesuje Cię poprawa kontaktu z użytkownikami, szybkości strony lub lepsze pozycjonowanie bloga? Dobrze trafiłeś, bo poniżej wymieniłem dzieląc tematycznie...
Czas czytania: 6 minutCzy znasz sytuację, w której prowadzone przez Ciebie działania wydają się być bardzo intensywne, a mimo tego polubienia strony na fb stoją w miejscu? Pytanie o to, jak zdobyć fanów na facebooku nie należy do takich, na które istnieje jedna...
Czas czytania: 5 minutTworzenie person to nieodłączny element projektowania komunikacji z klientami w każdej firmie. Bez względu na to, czy planujemy stworzyć treść na stronę internetową, do mediów społecznościowych, czy do jakiegokolwiek innego medium. Persony to...
Czas czytania: 3 minutJeżeli jeszcze nie wiesz, jak zrobić live na Facebooku, ten artykuł pomoże Ci postawić pierwsze kroki. Wiemy już, że taka forma komunikacji zarówno na stronie firmowej, jak profilu prywatnym zwiększa zasięg i sprawia, że użytkownicy bardziej się...
Czas czytania: 4 minutAplikacje do InstaStory znacznie ułatwiają komunikację i utrzymanie odpowiedniej estetyki przy prowadzeniu zarówno profilu prywatnego jak firmowego. Narzędzia, które wymieniłem poniżej sprawdzają się w przypadku komunikacji niezależnie od branży,...
Czas czytania: 3 minut Posty na facebooku ostatnimi czasu stają się coraz większym wyzwaniem. Branża marketingowa narzeka strasznie na spadające zasięgi. Facebook w trosce o autentyczność i rzeczywiste dopasowanie treści stopniowo wycina posty – sztuczki...
Czas czytania: 2 minutJakiś czas temu Orange wycofało swoich brand heroes – serce i rozum. Bardzo je lubiliśmy, tak jak inne twarze marek jak ludzik Michelin, Mały Głód Danio, krowa Milki, Henio i Krysia Tesco. Co sprawia, że tak chętnie kupujemy od firm, które mają...
Czas czytania: 3 minutStorytelling jako element budowania wizerunku swojej marki to fajne narzędzie. Jesteśmy przesyceni oglądaniem pustych informacji reklamowych od firm. Ludzie nie chcą pustych informacji. Chcą czegoś, co da im emocje i wartość. Dlatego lepszym...
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na blogu i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności (https://adrianpredkiewicz.pl/polityka-prywatnosci/). Administratorem danych jest Adrian Prędkiewicz. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?Tak, zgadzam sięDowiedz się więcej