Czas czytania: 6 minutPomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na...
Czas czytania: 2 minutWspółczynnik odrzuceń to jedna z ważniejszych składowych naszej analityki strony internetowej. Powinniśmy zadbać o wszystkie szczegóły, aby go zmniejszyć. Przecież ilość czasu spędzonego przez użytkownika na naszej witrynie świadczy o tym, czy...
Czas czytania: 3 minutNagłówek to jedna z najważniejszych części całego tekstu. Mówi się, że użytkownicy w dzisiejszych czasach czytają tylko je. Jeżeli chcemy przyciągnąć kogoś na trochę dłużej, musimy naprawdę się postarać. Tekst przybliży Ci siedem sprawdzonych...
Czas czytania: 3 minutTworzenie treści tekstowych do internetu bardzo często nazywamy copywritingiem. Przyjęło się jednak, że w zależności od kanału, na który są tworzone, definicja rozbiegła się na dwa inne twory. Są nimi copywriting jako taki i copywriting SEO. Czym...