utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 11, 2020 | E-Commerce, Marketing, Sprzedaż |
Czas czytania: 9 minutPojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 29, 2020 | E-Commerce, Marketing |
Czas czytania: 9 minutReklama sklepu internetowego z pozoru wydaje się dosyć prosta. Przecież wystarczy regularnie publikować treści w mediach społecznościowych i klienci sami nas zauważą, prawda? Okazuje się, że pogląd ten daleki jest od rzeczywistości, a promocja...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 27, 2020 | E-Commerce, Marketing |
Czas czytania: 4 minutNie ma wątpliwości, że zarówno reklama jak promowanie sklepu na Instagramie może być sporym wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które wcześniej tego nie robiły. Poprzednie teksty pisałem o różnych aspektach tworzenia treści i reklamowania się na...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 1, 2020 | E-Commerce, Marketing |
Czas czytania: 5 minutRemarketing na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod reklamy patrząc na środkowe etapy lejka zakupowego i przesuwanie naszego klienta coraz dalej w jego głąb. Szczególnie w sklepach internetowych, w których remarketing oparty o...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | paź 14, 2019 | E-Commerce, Marketing, Public Relations |
Czas czytania: 5 minut Współpraca w zakresie wszelkich działań kreatywnych, marketingowych zaczyna się zazwyczaj od wypełnienia briefu kreatywnego dla wykonawcy. Początkowo może się wydawać, że napisanie takiego dokumentu zajmie wieki. Okazuje się jednak, że jego...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | paź 7, 2019 | E-Commerce |
Czas czytania: 4 minutBudujesz stronę internetową i myślisz o tym, jakie są najlepsze wtyczki do WordPressa? Interesuje Cię poprawa kontaktu z użytkownikami, szybkości strony lub lepsze pozycjonowanie bloga? Dobrze trafiłeś, bo poniżej wymieniłem dzieląc tematycznie...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | lip 14, 2019 | E-Commerce |
Czas czytania: 5 minutWybór odpowiedniego software house w sytuacji, gdy stoimy przed wyborem wykonawcy nowego serwisu lub strony internetowej nie jest łatwy. Szczególnie, gdy wiemy, że zaawansowane funkcjonalności i wysoką jakość kodu są w stanie dostarczyć często...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 7, 2019 | E-Commerce, Marketing, Public Relations |
Czas czytania: 5 minutTworzenie person to nieodłączny element projektowania komunikacji z klientami w każdej firmie. Bez względu na to, czy planujemy stworzyć treść na stronę internetową, do mediów społecznościowych, czy do jakiegokolwiek innego medium. Persony to...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 25, 2019 | E-Commerce, Marketing |
Czas czytania: 5 minutDobór słów kluczowych, które w zamyśle mają być pozycjonowane to nieodłączna część pracy każdej osoby, które pisze teksty na bloga lub stronę internetową. To dzięki nim użytkownicy z naszej grupy docelowej będą mogli później dotrzeć na stronę...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | sie 17, 2018 | E-Commerce, Marketing, Public Relations, Sprzedaż, Zarządzanie |
Czas czytania: 3 minutKluczowe wskaźniki efektywności (KPI – Key performance indicators) to określenie dla wielu obce. Brak jego znajomości, a szczególnie zastosowania sprawia, że mierzone są nie te rzeczy, które powinno się mierzyć. Finalnie przekłada się to na...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 27, 2018 | E-Commerce, Marketing |
Czas czytania: 3 minutJeżeli zastanawiasz się jak zwiększyć ruch na stronie internetowej, dobrze trafiłeś. Każdy go potrzebuje. Przecież to właśnie ruch przyczynia się do zdobywania klientów, czytelników, większej ilości leadów i...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 19, 2018 | E-Commerce, Marketing |
Czas czytania: 2 minutWspółczynnik odrzuceń to jedna z ważniejszych składowych naszej analityki strony internetowej. Powinniśmy zadbać o wszystkie szczegóły, aby go zmniejszyć. Przecież ilość czasu spędzonego przez użytkownika na naszej witrynie świadczy o tym, czy...