Czas czytania: 9 minutPojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia...
Czas czytania: 12 minutJeżeli zastanawiasz się jak zareklamować swoje usługi będąc firmą lokalną, poniżej stworzyłem kompletny poradnik. Postarałem się, aby przeprowadzić Cię krok po kroku po kolejnych możliwościach i podrzucić co najmniej kilka pomysłów. Reklamowanie...
Czas czytania: 7 minutTworzenie strategii marketingowej firmy krok po kroku zdecydowanie pomaga zaoszczędzić budżet na kolejnych etapach i skoncentrować się na najważniejszych działaniach. Samo stworzenie jej jednak wymaga kompetencji z różnych dziedzin marketingu,...
Czas czytania: 3 minutPytanie o to, ile kosztuje reklama w social media jest bardzo ogólne, co sprawia, że trudno jest na nie odpowiedzieć od ręki. Gdyby się dało, odpowiedź prawdopodobnie brzmiałaby: od 100 pln do 100 000 pln. Wszystko zależy bowiem od kilku...
Czas czytania: 5 minutTrendy, które pojawią się w Social Media na 2020 rok raczej nas nie zaskoczą, jednak nawyki konsumenckie mogą powoli się zmieniać w tym okresie. Dokładnie takich zmian byliśmy świadkami również w 2019 roku. Brak uważnej obserwacji może...
Czas czytania: 7 minutInfluencer marketing na Instagramie osiąga granice popularności w świecie reklamy, jednak związany jest z wieloma elementami, które mają wpływ na każdym etapie kampanii. Tylko zadbanie o wspomniane elementy pozwoli na osiągnięcie zadowalającego...
Czas czytania: 4 minutBudujesz stronę internetową i myślisz o tym, jakie są najlepsze wtyczki do WordPressa? Interesuje Cię poprawa kontaktu z użytkownikami, szybkości strony lub lepsze pozycjonowanie bloga? Dobrze trafiłeś, bo poniżej wymieniłem dzieląc tematycznie...
Czas czytania: 6 minutTouchpoint, czyli inaczej punkt styku z marką. Jeszcze inaczej to moment, w którym konsument spotyka się z daną firmą przed, w czasie lub po zakupie. Wspomniane punkty tworzą razem ścieżkę zakupową i budują doświadczenia klienta. Później to...
Czas czytania: 6 minutCzy znasz sytuację, w której prowadzone przez Ciebie działania wydają się być bardzo intensywne, a mimo tego polubienia strony na fb stoją w miejscu? Pytanie o to, jak zdobyć fanów na facebooku nie należy do takich, na które istnieje jedna...
Czas czytania: 5 minutProwadzenie szkoleń wewnętrznych w firmach to duże wyzwanie. Niezależnie od branży firmy i zakresu szkolenia warto się dobrze przygotować. Wszystko po to, aby uczestnicy takiego szkolenia wyszli z niego z wiedzą, którą mogą bez problemu...
Czas czytania: 4 minutPortfolio często okazuje się bardziej przydatne i skuteczne w pozyskiwaniu klientów, czy pracy w branży kreatywnej od samego CV. Uznawane jest także za obowiązkowy element artystów, grafików, programistów, specjalistów do spraw marketingu i...
Czas czytania: 4 minutNie żyjemy od wczoraj. Wszyscy, włączając w to starszych użytkowników zauważają rosnącą rolę Instagrama w komunikacji. Używa go coraz większa ilość osób w Polsce, co potwierdzają statystyki, a marki częściej uwzględniają ten kanał w swoich...
Czas czytania: 5 minutCoraz częściej mówi się, że działania w zakresie Employer Branding (kreowania marki pracodawcy) to już praktycznie konieczność, aby przyciągnąć nowych i zaangażowanych w życie firmy pracowników. Wyzwanie, jakim jest pozyskanie specjalistów do...
Czas czytania: 5 minutTworzenie person to nieodłączny element projektowania komunikacji z klientami w każdej firmie. Bez względu na to, czy planujemy stworzyć treść na stronę internetową, do mediów społecznościowych, czy do jakiegokolwiek innego medium. Persony to...
Czas czytania: 4 minutNawet, jeżeli nie zdajemy sobie z tego sprawy, historie otaczają nas z każdej strony. Storytelling w różnych formach widzimy przeglądając tablice na Facebooku, oglądając, reklamę, włączając film na Netflixie lub czytając kolejną powieść. Każdy z...
Czas czytania: 3 minutKluczowe wskaźniki efektywności (KPI – Key performance indicators) to określenie dla wielu obce. Brak jego znajomości, a szczególnie zastosowania sprawia, że mierzone są nie te rzeczy, które powinno się mierzyć. Finalnie przekłada się to na...
Czas czytania: 3 minutEkonomia wdzięczności to wniosła idea i tytuł książki Garego Vaynerchuka. Polega na oddawaniu wartości bez oczekiwania niczego w zamian. Szczególnie, gdy nic nas to nie kosztuje. Zasada wzajemności znajduje swoje zastosowanie w każdym biznesie....
Czas czytania: 4 minutAplikacje do InstaStory znacznie ułatwiają komunikację i utrzymanie odpowiedniej estetyki przy prowadzeniu zarówno profilu prywatnego jak firmowego. Narzędzia, które wymieniłem poniżej sprawdzają się w przypadku komunikacji niezależnie od branży,...
Czas czytania: 3 minutOgromna ilość osób ma problem ze stworzeniem estetycznego CV. Podejrzewam, że szczególnie licealiści, którzy piszą teraz maturę. Nic dziwnego, że zastanawiają się jak zrobić dobre CV. Warto wiedzieć, jakie elementy są szczególnie ważne, aby...
Czas czytania: 4 minutPrzedsiębiorcy często zastanawiają się – Reklama na Facebooku (Facebook Ads), czy Google Ads? Obie platformy traktowane są tak, jakby służyły tym samym celom. Obie na równi, jakby znaczyły dokładnie to samo. W rzeczywistości dzieli je wiele...