Czas czytania: 2 minutPewnie już nie raz zdarzyło Ci się spotkać real time marketing na własne oczy w mediach społecznościowych lub innym kanale. Przy okazji premiery nowych filmów, znanych seriali lub kryzysach wizerunkowych i viralowych treściach pojawia się pełno...
Czas czytania: 3 minutPodobno ludzie boją się bardziej przemawiać i występować publicznie niż boją się śmierci. To oznacza, że nauka i przełamywanie swoich granic w tym zakresie jest bardzo ważne. Szczególnie, jeżeli w Twojej pracy lub życiu prywatnym często stajesz w...
Czas czytania: 4 minutPrzydatne aplikacje do Instagrama pomagają obrabiać zdjęcia w sposób estetyczny i spójny ze swoim zamysłem na profil prywatny lub firmowy. Instagram to narzędzie, które obecnie jest jednym z dominujących kanałów marketingowych, gdy mówimy o...
Czas czytania: 2 minutJakiś czas temu Orange wycofało swoich brand heroes – serce i rozum. Bardzo je lubiliśmy, tak jak inne twarze marek jak ludzik Michelin, Mały Głód Danio, krowa Milki, Henio i Krysia Tesco. Co sprawia, że tak chętnie kupujemy od firm, które mają...
Czas czytania: 3 minutOpieramy kampanie o content marketing. I bardzo dobrze! Na świecie jest tego bardzo dużo, w Polsce trochę mniej. To narzędzie, które całkowicie może odmienić wizerunek marki, spowodować, że wzrośnie sprzedaż lub klient będzie wracał za każdym...
Czas czytania: 3 minutStorytelling jako element budowania wizerunku swojej marki to fajne narzędzie. Jesteśmy przesyceni oglądaniem pustych informacji reklamowych od firm. Ludzie nie chcą pustych informacji. Chcą czegoś, co da im emocje i wartość. Dlatego lepszym...
Czas czytania: 4 minutMarketing zapachowy i cały branding sensoryczny jest popularny już jakiś dłuższy czas. Powiemy sobie tutaj o paru świetnych rzeczach. Firmy stosują dużo z tych technik od lat i podrzucę kilka przykładów. Taki marketing użyty w odpowiedni sposób...