Czas czytania: 9 minutPojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia...
Czas czytania: 6 minutPomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na...
Czas czytania: 3 minutHasło reklamowe, czyli myśl przewodnia marki lub kampanii. Słusznie traktowany jako jeden z najważniejszych elementów, gdy chcemy przekazać konkretną myśl o swojej firmie, produkcie lub usłudze. Wymyślenie sloganu reklamowego, który zapadnie w...
Czas czytania: 5 minutDobór słów kluczowych, które w zamyśle mają być pozycjonowane to nieodłączna część pracy każdej osoby, które pisze teksty na bloga lub stronę internetową. To dzięki nim użytkownicy z naszej grupy docelowej będą mogli później dotrzeć na stronę...
Czas czytania: 2 minutJeżeli chcesz, aby ktokolwiek przeczytał po kliknięciu w link więcej niż dwa zdania, zadbaj o wygląd strony internetowej. Nawet najlepsza treść może przejść bez echa, gdy podamy ją w mało atrakcyjny sposób. Estetyka to klucz, jeżeli chcemy...
Czas czytania: 3 minutJeżeli zastanawiasz się jak zwiększyć ruch na stronie internetowej, dobrze trafiłeś. Każdy go potrzebuje. Przecież to właśnie ruch przyczynia się do zdobywania klientów, czytelników, większej ilości leadów i zainteresowania naszą firmą. Niestety...
Czas czytania: 2 minutWspółczynnik odrzuceń to jedna z ważniejszych składowych naszej analityki strony internetowej. Powinniśmy zadbać o wszystkie szczegóły, aby go zmniejszyć. Przecież ilość czasu spędzonego przez użytkownika na naszej witrynie świadczy o tym, czy...
Czas czytania: 2 minutZwiększenie konwersji na stronie to jeden z najważniejszych celów, jakie stawiają przed sobą sklepy internetowe. Wiele z nich ma z tym problem. Często specjaliści nie zdają sobie sprawy, że wystarczy kilka zabiegów, aby procent konwersji wzrósł,...
Czas czytania: 3 minutNagłówek to jedna z najważniejszych części całego tekstu. Mówi się, że użytkownicy w dzisiejszych czasach czytają tylko je. Jeżeli chcemy przyciągnąć kogoś na trochę dłużej, musimy naprawdę się postarać. Tekst przybliży Ci siedem sprawdzonych...
Czas czytania: 6 minutSpotkałem się z dużym gronem młodych osób, które zastanawiają się jak zostać copywriterem. Praca tego rodzaju niesie za sobą wiele pozytywów, jednak trzeba pod uwagę wszystkie aspekty. Osoby, które jeszcze nie miały z nim styczności często...
Czas czytania: 3 minut Skuteczny copywriting charakteryzuje się wysokim stopniem wiarygodności. Teksty mają przecież sprzedawać produkty lub usługi, a żeby sprzedawać, muszą przekonywać odbiorców. Jeżeli stracisz wiarygodność, a Twoje teksty sprawią wrażenie...
Czas czytania: 2 minutNikt nie będzie ukrywał, że opisy produktów na Twojej stronie mają wpływ na organiczny ruch z wyszukiwarki, długość czasu spędzonego przez użytkownika na stronie i sprzedaż. Często sklepy nie robią tego tak dobrze, jak mogłyby robić. Teksty w...
Czas czytania: 3 minutTworzenie treści tekstowych do internetu bardzo często nazywamy copywritingiem. Przyjęło się jednak, że w zależności od kanału, na który są tworzone, definicja rozbiegła się na dwa inne twory. Są nimi copywriting jako taki i copywriting SEO. Czym...