Czas czytania: 3 minutTik Tok to aplikacja, która zainteresowaniem wśród najmłodszych przebija wszystkie inne media i nie jest to dłużej tajemnicą. To tutaj dzieci i nastolatki udostępniają najwięcej treści w postaci krótkich materiałów wideo budując społeczność,...
Czas czytania: 3 minutWielu osobom, które zaczynają swoją przygodę z marketingiem w mediach społecznościowych lub postanowili poszerzyć swoje działania o Instagram, połączenie kont może wydawać się problematyczne. Nie wiedzą, gdzie szukać odpowiedniego miejsca, aby to...
Czas czytania: 4 minutTrendy w Social Media zmieniają się z roku na rok wymuszając na nas weryfikację kursu i dostosowanie działań. Preferencje użytkowników ewoluują, platformy dają nowe możliwości, technologie coraz bardziej nam pomagają. Postarałem się w jedno...
Czas czytania: 3 minutBoty na Instagramie to nowa nieszczęsna moda, którą możemy obserwować na swoich profilach i nie tylko. Problem jest na tyle istotny, że warto posiąść wiedzę w tym zakresie, aby umieć określić, które reakcje i komentarze są dodawane w sposób...
Czas czytania: 3 minutJeżeli jeszcze nie wiesz, jak zrobić live na Facebooku, ten artykuł pomoże Ci postawić pierwsze kroki. Wiemy już, że taka forma komunikacji zarówno na stronie firmowej, jak profilu prywatnym zwiększa zasięg i sprawia, że użytkownicy bardziej się...
Czas czytania: 4 minutHashtagi na Instagramie nie powinny być dla nas czarną magią. Mimo to, często u naszych znajomych i nie tylko nadal widzimy, jak używają ich w niezrozumiały, nieskuteczny i nieciekawy sposób. Jesteśmy dawno po 2019 roku, #followme to prehistoria,...
Czas czytania: 4 minutAplikacje do InstaStory znacznie ułatwiają komunikację i utrzymanie odpowiedniej estetyki przy prowadzeniu zarówno profilu prywatnego jak firmowego. Narzędzia, które wymieniłem poniżej sprawdzają się w przypadku komunikacji niezależnie od branży,...
Czas czytania: 4 minutPrzedsiębiorcy często zastanawiają się – Reklama na Facebooku (Facebook Ads), czy Google Ads? Obie platformy traktowane są tak, jakby służyły tym samym celom. Obie na równi, jakby znaczyły dokładnie to samo. W rzeczywistości dzieli je wiele...
Czas czytania: 2 minutWiele osób dzisiaj nie ma pojęcia jak prowadzić stronę na Facebooku w sposób, który przynosi zyski i większą świadomość marki. Strategie, które sprawdzały się jeszcze kilka lat temu teraz stają się już nieaktualnie. Prowadzenie fanpage firmy w...
Czas czytania: 2 minutPinterest w Polsce jeszcze nie zdobył dużej grupy użytkowników. Wiele osób jeszcze nie miało z nim styczności i mało wie na jego temat. Są zdezorientowani zaraz po tym, jak się zarejestrują w aplikacji lub witrynie. Tekst ma na celu...
Czas czytania: 2 minutHashtagi na Instagramie to podstawa w budowaniu wokół swojego profilu zaangażowanej społeczności. To właśnie ich używamy wyszukując interesujące treści i zdjęcia w tym medium społecznościowym. Ostatnio Instagram wprowadził nową opcję, a...
Czas czytania: 2 minutSnapchat to jedno z najbardziej wyjątkowych mediów społecznościowych. Używamy go bardzo często do komunikacji z naszymi znajomymi, wysyłania klatek z naszego prywatnego życia i udostępniania zabawnych sytuacji. Obecnie bardzo popularny wśród...
Czas czytania: 3 minut Posty na facebooku ostatnimi czasu stają się coraz większym wyzwaniem. Branża marketingowa narzeka strasznie na spadające zasięgi. Facebook w trosce o autentyczność i rzeczywiste dopasowanie treści stopniowo wycina posty – sztuczki...
Czas czytania: 2 minutSprzedaż na Facebooku ostatnio stała się znacznie łatwiejsza. Do Polski wszedł Marketplace – miejsce, które pozwala Ci sprzedać cokolwiek bezpośrednio przez Facebooka. Marketplace to konkurencja dla olx i innych witryn oferujących...
Czas czytania: 3 minutTrendy w Social Media zmieniają się bardzo dynamicznie i ciągle ewoluują. Jeżeli chciałbyś pozostać w branży, to musisz śledzić je w czasie rzeczywistym. Cały czas mamy szansę, że jedna zmiana, opcja, funkcjonalność wpłynie na sposób, w jaki...
Czas czytania: 3 minutMożliwe, że zastanawiasz się jak zrobić wydarzenie na Facebooku. Jeżeli Twoja firma, Ty lub marka, którą reprezentujesz planuje wprowadzić nowy produkt, zrobić event, zebranie lub spotkanie, wydarzenie na Facebooku to konieczność. Z powodzeniem...
Czas czytania: 2 minutPewnie już nie raz zdarzyło Ci się spotkać real time marketing na własne oczy w mediach społecznościowych lub innym kanale. Przy okazji premiery nowych filmów, znanych seriali lub kryzysach wizerunkowych i viralowych treściach pojawia się pełno...
Czas czytania: 2 minutWiele początkujących przedsiębiorców i twórców zastanawia się nad tym, jak założyć Fanpage na Facebooku. To dopiero początek drogi, jednak jeżeli myślisz, że Fanpage jest odpowiedni dla Twojej działalności, prawdopodobnie masz racje. Sam miałem...
Czas czytania: 2 minutGrupy na Facebooku to fenomenalny sposób na to, aby skutecznie stosować content marketing, gromadzić społeczność i rozbudowywać markę. Wiele osób o tym zapomina skupiając się jedynie na Fanpage’ach. Grupa na Facebooku będzie w wielu...