Modelowanie rentownego marketingu
Zapisz się do Newslettera
Zapisując się, raz w miesiącu otrzymasz uporządkowaną, ponadczasową wiedzę, ciekawe materiały, narzędzia, aplikacje, informacje i linki. Pomogą Ci one w prowadzeniu rentownych działań marketingowych, usprawnianiu firmy, a także organizacji codziennego życia.
Ponadczasowa wiedza pomaga zaoszczędzić czas
Bez SPAM’u
Rozwijasz firmę i zastanawiasz się nad skutecznymi sposobami skalowania? Stworzyłeś sklep internetowy i chciałbyś sprzedawać więcej? Myślisz nad skutecznymi metodami promocji i rentownym marketingu? A może chcesz zmienić model w swoim biznesie lub zrobić coś nowego?
Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na minimum jedno z powyższych pytań, to newsletter dla Ciebie. Zapisz się i otrzymuj jedną bezpłatną wiadomość w miesiącu.
Marketing, biznes, organizacja
Materiały i opracowania dla subskrybentów
Własne opracowania
Wiele z newsletterów, do których zapisywałem się w ostatnich latach była bardzo podobna. Otrzymywałem kilka newsów i propozycje produktów, które mogę kupić od twórcy. Tutaj znajdziesz moje własne opracowania materiałów, sugestie, komentarze i realną wartość.
Impuls do wprowadzania zmian
Otrzymasz nie tylko newsy, które możesz znaleźć na pierwszym lepszym portalu. Każdego miesiąca zapoznasz się z nowymi zagadnieniami biznesowymi, marketingowymi i organizacyjnymi, które pomogą Ci wprowadzić realne zmiany w firmie i w życiu. Wszystko to uzupełnione o badania, ciekawe linki i narzędzia wspomagające.
Wiedza niedostępna nigdzie indziej
Twórcy kursów internetowych kazaliby zapłacić za wiedzę z tego newslettera dziesiątki tysięcy złotych rocznie. Tutaj tworzymy społeczność z dostępem do wiedzy i możliwością wymiany doświadczeń w zakresie biznesu, rentownego marketingu i organizacji.
Kategorie tematyczne
Wiedza napędzająca wzrost
Modelowanie biznesu
Rozpracowywanie różnych modeli biznesowych, badań i najnowszych trendów rynkowych. Pomysły na budowanie nowych strumieni przychodów, gotowe narzędzia i case studies.
Strategia
Budowanie strategii marketingowej i biznesowej z pomocą najskuteczniejszych narzędzi, product discovery, wytyczne do przeprowadzania pivotów i tworzenia przewag z szansą na zdobycie swojej niszy.
Praktyczne sposoby organizacji życia prywatnego
Historie i ocena różnego rodzaju metod organizacji życia prywatnego, przeprowadzania zmian i wyzwań mentalnych podczas prowadzenia firmy. Techniki projektowania własnego życia.
Trendy w świecie biznesu i marketingu
Będziesz na bieżąco ze zmianami zachodzącymi w przyzwyczajeniach konsumentów, sztucznej inteligencji (AI) działaniach marketingowych i tworzeniu modeli biznesowych.
Modelowanie rentownego marketingu
Opracowanie badań, newsów, specjalistycznych teorii i pomysłów na usprawnienie współpracy z agencjami marketingowymi i budowanie rentowności każdego z obszarów marketingu.
- Komunikacja (social media, budowanie społeczności, zarządzanie wizerunekiem)
- Performance (Meta Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, TikTok Ads)
- Content & SEO (tworzenie skutecznych treści i pozycjonowanie w wyszukiwarkach)
- Analityka internetowa (wskaźniki ważne dla biznesu, narzędzia i ich konfiguracja)
- Rozwój sklepów internetowych (UX, UI, marketing, strategia produktowa, oprogramowania e-commerce i ekspansja zagraniczna)
Całość opracowałem w taki sposób, aby dawała wartość głównie przedsiębiorcom i menadżerom działającym w B2B, e-commerce i branży usługowej. Skupiam się na tym, gdzie mam największe doświadczenie, sukcesy i porażki.
Moje
Doświadczenie
Jestem związany z branżą marketingu ponad 7 lat. Zwiększam rentowność firm planując, wdrażając i ulepszając działania marketingowe. Prowadzę zespół Sociends 👨🏻💻
Realizujemy marketing, strategie, komunikację, tworzenie treści, wideo, kampanie performance (Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads), pozycjonowanie, a także implementację AI (sztucznej inteligencji) w B2B, e-commerce i usługach.
Pracuję przy zarządzaniu działaniami marketingowymi największych sklepów internetowych w swoich niszach w sektorach B2B i B2C. Zarządzałem procesami przekształcania firm w marki luksusowe i rozwijania nowych marek. Prowadziłem kampanie międzynarodowe, m.in. w Niemczech, Indonezji, Wielkiej Brytanii i Gruzji. Występuję publicznie przed grupami liczącymi od 10 do 300 osób szkoląc, wykładając i prowadząc warsztaty.
Szeroki zakres wykonywanych zadań i praca z firmami z różnych branży na przestrzeni lat dały mi umiejętności modelowania zróżnicowanych, skutecznych strategii i działań marketingowych zgodnie z oczekiwaniami rynku.