fbpx

Modelowanie rentownego marketingu

Zapisz się do Newslettera

 

Zapisując się, raz w miesiącu otrzymasz uporządkowaną, ponadczasową wiedzę, ciekawe materiały, narzędzia, aplikacje, informacje i linki. Pomogą Ci one w prowadzeniu rentownych działań marketingowych, usprawnianiu firmy, a także organizacji codziennego życia.

Ponadczasowa wiedza pomaga zaoszczędzić czas

Bez SPAM’u

Rozwijasz firmę i zastanawiasz się nad skutecznymi sposobami skalowania? Stworzyłeś sklep internetowy i chciałbyś sprzedawać więcej? Myślisz nad skutecznymi metodami promocji i rentownym marketingu? A może chcesz zmienić model w swoim biznesie lub zrobić coś nowego?

Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na minimum jedno z powyższych pytań, to newsletter dla Ciebie. Zapisz się i otrzymuj jedną bezpłatną wiadomość w miesiącu.

Marketing, biznes, organizacja

Materiały i opracowania dla subskrybentów

Własne opracowania

Wiele z newsletterów, do których zapisywałem się w ostatnich latach była bardzo podobna. Otrzymywałem kilka newsów i propozycje produktów, które mogę kupić od twórcy. Tutaj znajdziesz moje własne opracowania materiałów, sugestie, komentarze i realną wartość.

Impuls do wprowadzania zmian

Otrzymasz nie tylko newsy, które możesz znaleźć na pierwszym lepszym portalu. Każdego miesiąca zapoznasz się z nowymi zagadnieniami biznesowymi, marketingowymi i organizacyjnymi, które pomogą Ci wprowadzić realne zmiany w firmie i w życiu. Wszystko to uzupełnione o badania, ciekawe linki i narzędzia wspomagające. 

l

Wiedza niedostępna nigdzie indziej

Twórcy kursów internetowych kazaliby zapłacić za wiedzę z tego newslettera dziesiątki tysięcy złotych rocznie. Tutaj tworzymy społeczność z dostępem do wiedzy i możliwością wymiany doświadczeń w zakresie biznesu, rentownego marketingu i organizacji. 

Kategorie tematyczne 

Wiedza napędzająca wzrost 

Modelowanie biznesu

Rozpracowywanie różnych modeli biznesowych, badań i najnowszych trendów rynkowych. Pomysły na budowanie nowych strumieni przychodów, gotowe narzędzia i case studies.

Strategia

Budowanie strategii marketingowej i biznesowej z pomocą najskuteczniejszych narzędzi, product discovery, wytyczne do przeprowadzania pivotów i tworzenia przewag z szansą na zdobycie swojej niszy.

Praktyczne sposoby organizacji życia prywatnego

Historie i ocena różnego rodzaju metod organizacji życia prywatnego, przeprowadzania zmian i wyzwań mentalnych podczas prowadzenia firmy. Techniki projektowania własnego życia.

Trendy w świecie biznesu i marketingu

Będziesz na bieżąco ze zmianami zachodzącymi w przyzwyczajeniach konsumentów, sztucznej inteligencji (AI) działaniach marketingowych i tworzeniu modeli biznesowych.

Modelowanie rentownego marketingu

Opracowanie badań, newsów, specjalistycznych teorii i pomysłów na usprawnienie współpracy z agencjami marketingowymi i budowanie rentowności każdego z obszarów marketingu.

  • Komunikacja (social media, budowanie społeczności, zarządzanie wizerunekiem)
  • Performance (Meta Ads, LinkedIn Ads, Google Ads, TikTok Ads)
  • Content & SEO (tworzenie skutecznych treści i pozycjonowanie w wyszukiwarkach)
  • Analityka internetowa (wskaźniki ważne dla biznesu, narzędzia i ich konfiguracja)
  • Rozwój sklepów internetowych (UX, UI, marketing, strategia produktowa, oprogramowania e-commerce i ekspansja zagraniczna)

Całość opracowałem w taki sposób, aby dawała wartość głównie przedsiębiorcom i menadżerom działającym w B2B, e-commerce i branży usługowej. Skupiam się na tym, gdzie mam największe doświadczenie, sukcesy i porażki.

Moje 

Doświadczenie

Jestem związany z branżą marketingu ponad 7 lat. Zwiększam rentowność firm planując, wdrażając i ulepszając działania marketingowe. Prowadzę zespół Sociends 👨🏻‍💻

Realizujemy marketing, strategie, komunikację, tworzenie treści, wideo, kampanie performance (Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads), pozycjonowanie, a także implementację AI (sztucznej inteligencji) w B2B, e-commerce i usługach. 

Pracuję przy zarządzaniu działaniami marketingowymi największych sklepów internetowych w swoich niszach w sektorach B2B i B2C. Zarządzałem procesami przekształcania firm w marki luksusowe i rozwijania nowych marek. Prowadziłem kampanie międzynarodowe, m.in. w Niemczech, Indonezji, Wielkiej Brytanii i Gruzji. Występuję publicznie przed grupami liczącymi od 10 do 300 osób szkoląc, wykładając i prowadząc warsztaty.

Szeroki zakres wykonywanych zadań i praca z firmami z różnych branży na przestrzeni lat dały mi umiejętności modelowania zróżnicowanych, skutecznych strategii i działań marketingowych zgodnie z oczekiwaniami rynku.

Newsletter Adriana Prędkiewicza