Blog
baza wiedzy
Zobacz, o czym pisałem na przestrzeni lat i znajdź informacje, które pomogą Tobie w prowadzeniu i analizie działań marketingowych, a także rozwoju firmy bezpłatnie.
Jak wybrać agencję marketingową do współpracy i na co uważać?
Pracuję w roli specjalisty, konsultanta i przedsiębiorcy już ponad 7 lat i podczas tego czasu miałem okazję poznać setki praktyk w branży marketingowej. Mam doświadczenie w pracy od strony klientów, jak i po stronie agencji marketingowej. Staram się też budować moją...
Jak wykorzystać AI w marketingu? Poradnik (Chat GPT i inne)
Sztuczna inteligencja (AI) przekształca dzisiejszy świat marketingu. Zmienia sposób, w jaki tworzymy i dostarczamy treści, komunikujemy się z klientami, analizujemy dane rynkowe i optymalizujemy nasze strategie. W tym tekście chcę pokazać kilka praktycznych zastosowań...
Wprowadzenie do Prompt Engineering – Najlepsze prompty do narzędzi AI
Co to są prompty i jak są używane w AI? Prompty są zasadniczo instrukcjami lub zapytaniami, które są wprowadzane do modeli językowych AI, takich jak ChatGPT, Midjourney i innych. Pomagają one modelom AI skupić się na konkretnym zadaniu lub kierunku generowania...
Reklama na TikToku – Jak opanować świat krótkich filmów?
Obecnie już nikt nie pamięta czasów, gdy ludzie śmiali się z TikTok’a mówiąc, że to serwis dla tańczących dzieci. Okazuje się, że zaledwie kilka lat minęło, a TikTok stał się jedną z najpopularniejszych platform wśród niemal każdej grupy wiekowej. To oznacza, że...
LinkedIn Ads – Jak uruchomić reklamę na LinkedIn?
LinkedIn to platforma, której rok do roku przybywa nowych użytkowników i stron firmowych, a co za tym idzie, również reklamodawców. Skoro chętnych do reklamowania się w tym medium pojawia się coraz więcej, warto to zbadać i nauczyć się działać skutecznie. Przeprowadzę...
Jak wdrożyć Google Analytics 4? Zwiększ skuteczność analityki
Pewnie już słyszałeś o narzędziu, którym jest Google Analytics. Jeżeli posiadasz stronę internetową lub sklep internetowy, to musiałeś o nim słyszeć. Pomaga ono przy skutecznej analityce strony internetowej, a także działań, które kierują na nią ruch i generują...
23 książki, które przeczytałem w 2022 roku
Podobnie jak każdego roku, dzielę się zestawem książek, które udało mi się przeczytać. Każdą pozycję staram się uzupełnić o krótki opis i moje spostrzeżenia, a do niektórych dołączam wybrany cytat. Mam nadzieję, że chociażby kilka tytułów z poniższej listy posłuży Ci...
20 książek, które przeczytałem w 2021 roku
Kolejny rok, kolejny spis książek, które udało mi się przeczytać. Staram się zawrzeć krótką opinię o każdej z nich, wraz z ewentualną rekomendacją. Możliwe, że poniższe tytuły posłużą za pewnego rodzaju inspirację podczas planowania Waszego rozwoju w kolejnych...
32 książki, które przeczytałem w 2020 roku
Jak każdego roku, tym razem również zdecydowałem się zebrać w jedno miejsce wszystkie książki, które przeczytałem. Znalazło się wśród nich wiele prawdziwych skarbów, z których wiedzę cały czas wspominam. Poniżej zawarłem się w kilku słowach opisać każdą z nich. Każdą...
Po co i jak zbudować lejek sprzedażowy w firmie?
Pojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia widoczne są...
Pomysły na reklamę firmy lokalnej – Jak zareklamować swoje usługi?
Jeżeli zastanawiasz się jak zareklamować swoje usługi będąc firmą lokalną, poniżej stworzyłem kompletny poradnik. Postarałem się, aby przeprowadzić Cię krok po kroku po kolejnych możliwościach i podrzucić co najmniej kilka pomysłów. Reklamowanie firmy usługowej bowiem...
Skuteczna reklama sklepu internetowego – Od czego zacząć i dokąd iść?
Reklama sklepu internetowego z pozoru wydaje się dosyć prosta. Przecież wystarczy regularnie publikować treści w mediach społecznościowych i klienci sami nas zauważą, prawda? Okazuje się, że pogląd ten daleki jest od rzeczywistości, a promocja sklepu, aby była...
Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu
Rozwijaj firmę ze mną
kontakt@adrianpredkiewicz.pl