O mnie

Kilka (naście) Faktów o mnie

  • Pracuję i sprzedaję w internecie mniej więcej od chwili, gdy skończyłem 15 lat
  • Obecnie mieszkam w Poznaniu
  • Od 2016 roku zarządzam projektami i doradzam firmom w zakresie działań marketingowych
  • Regularnie kształcę się w środowisku międzynarodowym podczas wymian Erasmus+ 

  • Pracowałem przy pozycjonowaniu i zarządzaniu planami marketingowymi największych sklepów internetowych w swoich branżach

  • Skompletowałem i zarządzałem pracą zespołu, który otrzymał wyróżnienie ówczesnego premiera za jeden z największych tego typu cyklu eventów w Polsce w 2016. roku – Projekt “O Krok Od Fortuny”.
  • Pozyskiwałem skutecznie wielu partnerów, sponsorów i klientów zarówno w sektorze B2B, jak B2C

  • Przejechałem Islandię autostopem
  • Zrealizowałem projekt “PR na warsztat”, podczas którego razem z zespołem poszerzyliśmy wiedzę uczestników z zakresu kreowania wizerunku w internecie za pomocą materiałów tekstowych, wideo i szkoleń

  • Przeczytałem ponad 180 książek w 4 lata
  • Regularnie uczestniczę w spotkaniach branżowych i ważniejszych eventach w Polsce poszerzając wiedzę, perspektywę i znajomość trendów

  • Przebiegłem półmaraton
  • Występuję publicznie przed grupami liczącymi od 20 do 200 osób

  • Pracuję ze start-upami, firmami IT, firmami wnętrzarskimi, przemysłowymi, biurami nieruchomości, restauracjami, punktami sportowymi, studiami filmowymi, agencjami, a nawet organizacjami charytatywnymi, co daje mi szeroki pogląd na strategię marketingową i umiejętność wypracowania odpowiednich rozwiązań

     

Cel

Bardzo lubię transparentność, otwartość, niekonwencjonalne rozwiązania i autentyczność. Firmy, które oprą swoje działania na takich wartościach, przetrwają każdą próbę czasu. Moim celem jest planowanie kreatywnych i skutecznych strategii, a później wprowadzanie ich w życie.

Chętnie postawię się w sytuacji bez wyjścia tylko po to, aby je znaleźć i pokazać, że zawsze są alternatywne rozwiązania. Jeżeli uwiera mnie but, nie wyrzucę go, tylko sprawdzę, co jest w środku. Zazwyczaj pytanie nie brzmi, czy coś się da zrobić, tylko czego potrzebujemy, aby to wykonać, gdzie zacząć i ile czasu to zajmie. Przekonałem się o tym setki razy. Jeszcze szerszą perspektywę dają mi podróże, otwarty umysł i eksplorowanie nowych miejsc na świecie. Ogromna ilość punktów odniesienia i doświadczeń sprawia, że później w każdej sytuacji widać wyjście. Sprzedaż i budowanie świadomości firmy w internecie jest celem, a dróg do niego jest tyle, ile państw na mapie – o ile nie więcej. Pomogę Twojej firmie skutecznie poprowadzić działania marketingowe w internecie i nie tylko.

.

.

.

Poznaj mnie bliżej w mediach społecznościowych!

Jestem do Twojej dyspozycji

KontaktFacebook

Pin It on Pinterest

Share This