fbpx

Long story short

O mnie

 

Dowiedz się, jak na przestrzeni lat rozwijałem się jako specjalista w swojej branży, konsultant i przedsiębiorca, aby osiągać coraz lepsze rezultaty i rozwijać działalność.

Rozpocząłem pracę zawodową w wieku kilkunastu lat i trwa ona nieprzerwanie od tamtego momentu.

Dbam o to, by nieustannie się rozwijać, zdobywać doświadczenia, nową wiedzę, a także kreować i wdrażać własne pomysły, które mają pozytywny wpływ na życie innych. Jednocześnie, przy realizacji zawodowej, wieść szczęśliwe i zdrowe życie. 

Poniżej  przeczytasz o wybranych kamieniach milowych, które miały wpływ na moją ścieżkę zawodową.

Adrian Prędkiewicz

01. organizacja

Wierzę, że dzięki doskonałości operacyjnej i organizacji nie tylko osiągam cele zawodowe, lecz wykorzystuję dużą część dnia i wiodę szczęśliwe życie.

02. zaangażowanie

Dla mnie po prostu życie warte przeżycia to życie zaangażowane.  Takie, w którym angażuję się w pracę, którą wykonuję, relacje, które buduję i inne czynności, w których uczestniczę. 

03. Kreatywność

Wiedza, organizacja, ciekawość i zaangażowanie, wraz z dorzuconą kreatywnością skutkują skutecznym rozwiązywaniem nawet najbardziej skomplikowanych wyzwań.

Południowe Włochy

Najmłodsze lata

W podstawówce w pierwszej kolejności chciałem zostać zawodowym pływakiem. Skończyłem swoją przygodę po zawodach wojewódzkich, w których zdobyłem 3 miejsce. Trzeba było później wybrać – szkoła pływacka lub rezygnacja. Zdecydowałem się zrezygnować.


Następna była piłka nożna. Bardzo kochałem ten sport. Z początku byłem prawym obrońcą. Później prawym pomocnikiem. Miałem na koncie kilka sukcesów, kilka większych turniejów i bramki. Skończyłem jednak z piłką w momencie, co ze szkołą podstawową. Niektórzy moi rówieśnicy z klubów za to grają dla największych klubów na świecie, gratulacje!

Wiek nastoletni

Okres młodzieńczego buntu, próbowania najróżniejszych rzeczy, intensywnego błądzenia, popełniania błędów, szukania swojej drogi i nakierowywania swojej ścieżki zawodowej. 

Przez ponad rok trenowałem sztuki walki, a dokładniej Muai Thai, Boks i Kickboxing. Nagrywałem też rap – udało mi się zagrać nawet koncert na jednym z lokalnych festiwali.

Interesowałem się psychologią i marketingiem. Zaowocowało to czytaniem około pięćdziesięciu książek rocznie, napisaniem swojej książki (której nigdy nie zamierzam wydać :)) i powolnym przymierzaniem się do założenia bloga. 

Wtedy także po raz pierwszy sprawdziłem się w biznesie kupując i sprzedając w internecie.

Nauka

Przełom gimnazjum i technikum to okres, w którym powstał pierwszy pomysł na start-up mój i mojego najlepszego przyjaciela. Idea była wzniosła, nawet wiele rzeczy wtedy powstało. Zabrakło nam doświadczenia i wiedzy. 

Pierwszy rok liceum to między innymi zakończony z sukcesem roczny, zgrywalizowany kurs menadżerski dla licealistów. Startowało w nim 1000 osób z całej Polski. Udało mi się uzyskać 4 miejsce. Podczas tego czasu poznałem też wielu wspaniałych ludzi z całej Polski, z którymi przyjaźnię się do dzisiaj.

Jakie mieliśmy panele tematyczne podczas tego kursu?

  • Wzmacnianie przewag konkurencyjnych
  • Zarządzanie kapitałem ludzkim
  • Finansowanie działalności biznesowej
  • Budowanie wizerunku firmy i produktu
  • Międzynarodowe relacje biznesowe 

Pierwsze inicjatywy

Gorzów Toastmasters – Nauczyłem się wiele od swoich mentorów i każdego uczęszczającego w kwestii przemówień publicznych, biznesu, życia i innych dziedzin. Niesamowita energia i wsparcie. Jedna z większych dźwigni kariery zawodowej i okazji do zbierania doświadczeń. 

Założenie Gavel Club – Udostępniliśmy młodym osobom z miasta możliwość networkingu, trenowania przemówień publicznych, improwizacji i dobrej zabawy. Objąłem wtedy funkcję prezesa. Klub działał niecałe pół roku, a na każdym spotkaniu (odbywały się co tydzień) odnotowywaliśmy frekwencję od 20 do 40 osób, co bardzo nas cieszyło. Owocowało to jeszcze znacznie później, gdyż do teraz wielu z nas ma ze sobą stały kontakt. 

Marketing i kampanie w Social Media

Założenie bloga

Godzenie pracy, prowadzenia klubu, czytania, startowania w olimpiadach, spotkań z przyjaciółmi, własnych projektów i nauki w liceum nie było łatwe. Najbardziej ucierpiał na tym mój sen.

Zdecydowałem się wtedy, w 2015 roku, założyć też blog, na którym będę dzielił się wiedzą i opisywał naukę, jaką wynosiłem ze swoich doświadczeń. Zanim blog nabrał kształtu, jaki ma teraz, był na początku czysto o tematyce lifestylowej z elementami psychologii i marketingu.

Uznałem, że chciałbym mieć takie swoje miejsce w internecie i padło na własną stronę internetową.

Wejście w dorosłość

Kończąc 18 lat miałem wbrew pozorom już sporo jak na swój wiek doświadczeń zawodowych i nauki życiowej. Nieustannie starałem się rozwijać i zdobywać jak największą ilość kompetencji. 

Podejmowałem się także wielu prac. Zanim rozpocząłem komercyjnie realizować projekty w branży, na początku pracowałem jako magazynier, później ankieter, sprzedawca, recepcjonista, kelner, dostawca pizzy, kosiarz i kierowca. Miało to miejsce jeszcze w liceum po lekcjach lub w nocy. 

Podczas nauki w liceum odbyłem także warsztaty z dziennikarstwa i liczne szkolenia. Zdobyłem certyfikaty z przemówień publicznych, zarządzania projektami, a także marketingu internetowego i mediów społecznościowych. Pracowałem z pierwszymi klientami. Początkowo w zakresie pisania na zlecenie i komunikacji w mediach społecznościowych.

Kończąc liceum otrzymałem nagrodę i wyróżnienie:
“Najbardziej przedsiębiorczy absolwent rocznika 2014 – 2017”

Podstawówka - Moja historia

„O krok od fortuny”

Mniej więcej w podobnym czasie skompletowałem i zarządzałem pracą zespołu z którym zorganizowaliśmy projekt “O Krok Od Fortuny”. Został on jednym z większych podobnego rodzaju cyklem eventów w Polsce uzyskując wyróżnienie od ówczesnego premiera.

“O Krok Od Fortuny” był projektem, cyklem wykładów i warsztatów tematycznych przeprowadzonych dla młodych ludzi myślących nad sposobem zarabiania pieniędzy w najbliższej przyszłości. Nasz spot reklamowy dotarł do ponad 100 000 osób, a w wykładach z przedsiębiorcami uczestniczyło ponad 350 osób. 

Praca w branży

Po skończeniu szkoły rozpocząłem współpracę z firmą DecorSystem, gdzie uczestniczyłem w pozycjonowaniu, a także tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej kilku największych sklepów z branży wnętrzarskiej. Wiele się też nauczyłem, a dobra relacje łączą nas do dzisiaj.

Realizowałem także zlecenia z zakresu copywritingu, project managementu, strategii marketingowej, tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia marketingu w mediach społecznościowych dla firm z różnych regionów Polski. Z dużą ich częścią dalej współpracuję, co daje obu stronom dużo satysfakcji.

Odbyłem w tym czasie też dwa dłuższe szkolenia międzynarodowe w Chorwacji i na Cyprze.

marketing w mediach społecznościowych, reklama firmy w internecie, reklama firmy w mediach społecznościowych

Prowadzenie działalności

Połączenie kompetencji zdobytych podczas pracy zawodowej na różnych stanowiskach umożliwiło mi ułożenie kompleksowego procesu współpracy przy marketingu w internecie, wraz z doradztwem i wysokimi standardami obsługi, raportowania i analityki. 

Wyspecjalizowałem się w strategii, komunikacji marek, kreowaniu wizerunku i marketingu w mediach społecznościowych, aby w następnych miesiącach i latach rozszerzać zakres usług dostosowując je do pojawiającego się zapotrzebowania.

Rozszerzanie zakresu usług

Po pierwszym roku prowadzenia działalności wdrożyłem elementy oferty, które pozwoliły mi w sposób kompleksowy obsługiwać firmy B2B i B2C doprowadzając je z pomocą działań marketingowych do założonych wcześniej celów. Wiele szkoleń, książek i praktyki podczas kolejnych projektów skutkowały: 

  • wdrożeniem fotografii, w tym produktowej, inwestycją w sprzęt i kreowaniem nowych materiałów reklamowych podczas spotkań,
  • wdrożeniem prostych materiałów wideo, które mogły w następnej kolejności być wykorzystywane w kreowaniu wizerunku, reklamach i służą jako dodatkowa wartość dla firmy,
  • ulepszeniem procesów związanych z tworzeniem strategii, audytów i planów marketingowych, które oparte są o realne dane z rynku, dokładną analizę konkurencji i docelowego konsumenta,
  • wprowadzeniem szkoleń dedykowanych dla zespołów, m.in. z marketingu w mediach społecznościowych, w tym na Instagramie i Facebooku, komunikacji wewnętrznej, pracy działu customer success, sprzedaży i employer brandingu. 
nagrywanie wideo do internetu, wideo do mediów społecznościowych
konsultant marketingowy, konsultant marketingu

Prowadzenie zajęć i działalność dodatkowa

Później pojawiła się okazja, aby podczas projektu przez niemal dwa lata prowadzić różne grupy w Technikum Ekonomicznym w Gorzowie podczas regularnych zajęć pozalekcyjnych po zagadnieniach związanych z Copywritingiem i działalnością Agencji Reklamowej. 

Podczas lekcji mogłem przekazać wiedzę, a także ułożyć sobie jeszcze raz idealny proces agencyjny. Potrzebny ku temu, by osiągać pożądany przez klientów efekt. 

Jednocześnie od tego czasu prowadzę coroczne wykłady dla uczniów z liceów, gdzie przez kilka godzin opowiadam o różnego rodzaju drogach życiowych, wyborze ścieżce zawodowej i rozwiązaniach, jakie posłużyć mogą jako pomoc dla młodych osób.

Consulting i planowanie rozwoju

Wraz z ciągłą poprawą procesów, doszkalaniem się, a także zauważaniem potrzeb na rynku, przy firmach rozwijających się, rozpocząłem uzupełniać działalność związaną z marketingiem dokładając consulting strategiczny.

To dzięki temu mogę lepiej realizować działania marketingowe mając wgląd na ich wartość w działania firmy, a także wspierać w rozwoju od strony strategicznej, gdy firma przyśpiesza swój wzrost.

Połączenie consultingu i marketingu, wraz z działaniami reklamowymi umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, a także kompleksowe wsparcie, zależnie od potrzeb. To niezastąpiona wartość, która budowana przez lata, przynosi efekt w postaci rzetelnych, transparentnych i prowadzonych z pełnym zaangażowaniem działań.

CEO Sociends Adrian
wyróżnienie firmy, nawigator biznesu

Rozwój Sociends i wyróżnienia

W 2021. roku do firmy doszły nowe osoby, by zwiększyć dynamikę wzrostu, poprawić procesy, a także efektywność pracy przy każdym kliencie. 

Sociends uzyskało również wyróżnienie w kategorii „Mała Firma Roku” w konkursie „NAWIGATOR BIZNESU MOF GW”, co było zasługą pracy całego zespołu. 

Obecnie skutecznie tworzymy i prowadzimy marki klientów, pod kątem marketingowym i biznesowym, zwiększając ich dochodowość. 

Sztuczna inteligencja i nowe kierunki rozwoju

Wprowadziliśmy wiele automatyzacji i usprawnień przy wykorzystywaniu AI (sztucznej inteligencji). Wyspecjalizowaliśmy się w tym obszarze w Sociends i obecnie pomagamy wdrażać nowe rozwiązania do działów marketingu i sprzedaży.

 Ciągle wzrastamy razem z naszymi klientami. 

Napisz do nas. Stwórz z nami kolejny etap historii.

CEO Sociends Adrian

Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu

Rozwijaj firmę ze mną

kontakt@adrianpredkiewicz.pl