Blog
baza wiedzy
Zobacz, o czym pisałem na przestrzeni lat i znajdź informacje, które pomogą Tobie w prowadzeniu i analizie działań marketingowych, a także rozwoju firmy bezpłatnie.
Jak zrobić rolki na Instagram? Poradnik (szablony, aplikacje, trendy)
Instagram stał się nie tylko platformą do dzielenia się zdjęciami, ale również dynamicznym miejscem na promowanie treści wideo za pomocą tak zwanych rolek. Rolki, wprowadzone jako odpowiedź na rosnącą popularność formatu krótkich filmów, szybko stały się nieodłącznym...
23 książki, które przeczytałem w 2023 roku
Podobnie jak każdego roku, dzielę się zestawem książek, które udało mi się przeczytać. Każdą pozycję staram się uzupełnić o krótki opis i moje spostrzeżenia, a do niektórych dołączam wybrany cytat. Mam nadzieję, że chociażby kilka tytułów z poniższej listy posłuży Ci...
Jak tworzyć krótkie filmy z pomocą AI (sztucznej inteligencji)? Poradnik
Wszyscy już wiemy, że wideo marketing powoli przestaje być przewagą, a staje się koniecznością podczas planowania działań marek. Dlaczego? Użytkownicy inaczej konsumują treści, a forma, która najbardziej ich angażuje to właśnie krótkie materiały. Trend ten zbiegł nam...
Jak wybrać agencję marketingową do współpracy i na co uważać?
Pracuję w roli specjalisty, konsultanta i przedsiębiorcy już ponad 7 lat i podczas tego czasu miałem okazję poznać setki praktyk w branży marketingowej. Mam doświadczenie w pracy od strony klientów, jak i po stronie agencji marketingowej. Staram się też budować moją...
Jak wykorzystać AI w marketingu? Poradnik (Chat GPT i inne)
Sztuczna inteligencja (AI) przekształca dzisiejszy świat marketingu. Zmienia sposób, w jaki tworzymy i dostarczamy treści, komunikujemy się z klientami, analizujemy dane rynkowe i optymalizujemy nasze strategie. W tym tekście chcę pokazać kilka praktycznych zastosowań...
Wprowadzenie do Prompt Engineering – Najlepsze prompty do narzędzi AI
Co to są prompty i jak są używane w AI? Prompty są zasadniczo instrukcjami lub zapytaniami, które są wprowadzane do modeli językowych AI, takich jak ChatGPT, Midjourney i innych. Pomagają one modelom AI skupić się na konkretnym zadaniu lub kierunku generowania...
Reklama na TikToku – Jak opanować świat krótkich filmów?
Obecnie już nikt nie pamięta czasów, gdy ludzie śmiali się z TikTok’a mówiąc, że to serwis dla tańczących dzieci. Okazuje się, że zaledwie kilka lat minęło, a TikTok stał się jedną z najpopularniejszych platform wśród niemal każdej grupy wiekowej. To oznacza, że...
LinkedIn Ads – Jak uruchomić reklamę na LinkedIn?
LinkedIn to platforma, której rok do roku przybywa nowych użytkowników i stron firmowych, a co za tym idzie, również reklamodawców. Skoro chętnych do reklamowania się w tym medium pojawia się coraz więcej, warto to zbadać i nauczyć się działać skutecznie. Przeprowadzę...
Jak wdrożyć Google Analytics 4? Zwiększ skuteczność analityki
Pewnie już słyszałeś o narzędziu, którym jest Google Analytics. Jeżeli posiadasz stronę internetową lub sklep internetowy, to musiałeś o nim słyszeć. Pomaga ono przy skutecznej analityce strony internetowej, a także działań, które kierują na nią ruch i generują...
23 książki, które przeczytałem w 2022 roku
Podobnie jak każdego roku, dzielę się zestawem książek, które udało mi się przeczytać. Każdą pozycję staram się uzupełnić o krótki opis i moje spostrzeżenia, a do niektórych dołączam wybrany cytat. Mam nadzieję, że chociażby kilka tytułów z poniższej listy posłuży Ci...
20 książek, które przeczytałem w 2021 roku
Kolejny rok, kolejny spis książek, które udało mi się przeczytać. Staram się zawrzeć krótką opinię o każdej z nich, wraz z ewentualną rekomendacją. Możliwe, że poniższe tytuły posłużą za pewnego rodzaju inspirację podczas planowania Waszego rozwoju w kolejnych...
32 książki, które przeczytałem w 2020 roku
Jak każdego roku, tym razem również zdecydowałem się zebrać w jedno miejsce wszystkie książki, które przeczytałem. Znalazło się wśród nich wiele prawdziwych skarbów, z których wiedzę cały czas wspominam. Poniżej zawarłem się w kilku słowach opisać każdą z nich. Każdą...
Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu
Rozwijaj firmę ze mną
kontakt@adrianpredkiewicz.pl