Blog
baza wiedzy
Zobacz, o czym pisałem na przestrzeni lat i znajdź informacje, które pomogą Tobie w prowadzeniu i analizie działań marketingowych, a także rozwoju firmy bezpłatnie.
30 książek, które przeczytałem w 2019 roku i polecam
Rok 2019 był pełny nie tylko w doświadczenia ale wyjątkowo dobre książki, które udało mi się trafić. Każdego roku staram się czytać dużo, gdyż to poszerza moją perspektywę. Czytanie pozwala mi rozwiązywać problemy, wzrastać, zdobywać perspektywy, wiedzę i zwiększać...
Influencer marketing na Instagramie – Co powinieneś wiedzieć?
Influencer marketing na Instagramie osiąga granice popularności w świecie reklamy, jednak związany jest z wieloma elementami, które mają wpływ na każdym etapie kampanii. Tylko zadbanie o wspomniane elementy pozwoli na osiągnięcie zadowalającego wyniku. Czym jest ten...
Brief kreatywny – Jak poradzić sobie z jego uzupełnieniem i co powinno się w nim znaleźć?
Współpraca w zakresie wszelkich działań kreatywnych, marketingowych zaczyna się zazwyczaj od wypełnienia briefu kreatywnego dla wykonawcy. Początkowo może się wydawać, że napisanie takiego dokumentu zajmie wieki. Okazuje się jednak, że jego uzupełnienie i...
Najlepsze wtyczki do WordPressa dla podstawowych stron – Darmowe
Budujesz stronę internetową i myślisz o tym, jakie są najlepsze wtyczki do Wordpressa? Interesuje Cię poprawa kontaktu z użytkownikami, szybkości strony lub lepsze pozycjonowanie bloga? Dobrze trafiłeś, bo poniżej wymieniłem dzieląc tematycznie kilka darmowych wtyczek...
Top 7 agencji interaktywnych w Polsce – Ranking
Wybór odpowiedniego software house w sytuacji, gdy stoimy przed wyborem wykonawcy nowego serwisu lub strony internetowej nie jest łatwy. Szczególnie, gdy wiemy, że zaawansowane funkcjonalności i wysoką jakość kodu są w stanie dostarczyć często tylko najlepsze agencje...
Touchpoint – Jak przeprowadzić klienta po punktach styku z marką?
Touchpoint, czyli inaczej punkt styku z marką. Jeszcze inaczej to moment, w którym konsument spotyka się z daną firmą przed, w czasie lub po zakupie. Wspomniane punkty tworzą razem ścieżkę zakupową i budują doświadczenia klienta. Później to właśnie na bazie tych...
Jak zdobyć fanów na Facebooku? – Skuteczne sposoby
Czy znasz sytuację, w której prowadzone przez Ciebie działania wydają się być bardzo intensywne, a mimo tego polubienia strony na fb stoją w miejscu? Pytanie o to, jak zdobyć fanów na facebooku nie należy do takich, na które istnieje jedna prawidłowa odpowiedź. Mamy...
Prowadzenie szkoleń – Jak się profesjonalnie przygotować?
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w firmach to duże wyzwanie. Niezależnie od branży firmy i zakresu szkolenia warto się dobrze przygotować. Wszystko po to, aby uczestnicy takiego szkolenia wyszli z niego z wiedzą, którą mogą bez problemu zaadaptować w swojej branży i...
Kryzysy w Social Media – Jak wychodzić z nich cało?
Kryzysy w social media prędzej lub później spotykają większość marek. Jeżeli kiedykolwiek spotkały także Twoją, wiesz, że nadchodzą w najmniej oczekiwanych momentach i czasem trudno wyjść z nich obronną ręką. Szczególnie w sytuacji, gdy działania podejmowane w ramach...
Reklama na LinkedIn – Jak rozpocząć promocję w tym medium?
Strona firmowa na LinkedIn i obecność pracowników firmy, szczególnie w branży b2b może pomóc budować społeczność wokół marki, przyciągać nowych pracowników, a nawet zdobywać nowych klientów. Czy warto rozważyć ten kanał podczas planowania działań promocyjnych w...
Strategia Social Media – Jak stworzyć i wdrożyć ją w firmie?
Strategia Social Media pomaga firmie i osobom odpowiedzialnym za jej komunikację w wybranych kanałach skutecznie tworzyć przekaz praktycznie przez cały okres istnienia. Dzięki niej dokładnie wiadomo co, kiedy, gdzie i w jaki sposób robimy. Całość przekłada się także...
Hasło reklamowe – Jak stworzyć kreatywny slogan?
Hasło reklamowe, czyli myśl przewodnia marki lub kampanii. Słusznie traktowany jako jeden z najważniejszych elementów, gdy chcemy przekazać konkretną myśl o swojej firmie, produkcie lub usłudze. Wymyślenie sloganu reklamowego, który zapadnie w pamięć, dopasuje się do...
Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu
Rozwijaj firmę ze mną
kontakt@adrianpredkiewicz.pl