Czas czytania: 9 minutPojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia...
Czas czytania: 9 minutReklama sklepu internetowego z pozoru wydaje się dosyć prosta. Przecież wystarczy regularnie publikować treści w mediach społecznościowych i klienci sami nas zauważą, prawda? Okazuje się, że pogląd ten daleki jest od rzeczywistości, a promocja...
Czas czytania: 4 minutNie ma wątpliwości, że zarówno reklama jak promowanie sklepu na Instagramie może być sporym wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które wcześniej tego nie robiły. Poprzednie teksty pisałem o różnych aspektach tworzenia treści i reklamowania się na...
Czas czytania: 7 minutTworzenie strategii marketingowej firmy krok po kroku zdecydowanie pomaga zaoszczędzić budżet na kolejnych etapach i skoncentrować się na najważniejszych działaniach. Samo stworzenie jej jednak wymaga kompetencji z różnych dziedzin marketingu,...
Czas czytania: 5 minutRemarketing na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod reklamy patrząc na środkowe etapy lejka zakupowego i przesuwanie naszego klienta coraz dalej w jego głąb. Szczególnie w sklepach internetowych, w których remarketing oparty o...
Czas czytania: 5 minut Współpraca w zakresie wszelkich działań kreatywnych, marketingowych zaczyna się zazwyczaj od wypełnienia briefu kreatywnego dla wykonawcy. Początkowo może się wydawać, że napisanie takiego dokumentu zajmie wieki. Okazuje się jednak, że jego...
Czas czytania: 4 minutBudujesz stronę internetową i myślisz o tym, jakie są najlepsze wtyczki do WordPressa? Interesuje Cię poprawa kontaktu z użytkownikami, szybkości strony lub lepsze pozycjonowanie bloga? Dobrze trafiłeś, bo poniżej wymieniłem dzieląc tematycznie...
Czas czytania: 4 minutRozpoczęcie współpracy z agencją mediów społecznościowych lub agencją marketingową wiąże się z koniecznością przekazania wybranych materiałów i dostępach. Przecież chciałbyś, aby Twoja firma była obsłużona wedle najwyższych standardów i ze...
Czas czytania: 6 minutTouchpoint, czyli inaczej punkt styku z marką. Jeszcze inaczej to moment, w którym konsument spotyka się z daną firmą przed, w czasie lub po zakupie. Wspomniane punkty tworzą razem ścieżkę zakupową i budują doświadczenia klienta. Później to...
Czas czytania: 5 minutProwadzenie szkoleń wewnętrznych w firmach to duże wyzwanie. Niezależnie od branży firmy i zakresu szkolenia warto się dobrze przygotować. Wszystko po to, aby uczestnicy takiego szkolenia wyszli z niego z wiedzą, którą mogą bez problemu...
Czas czytania: 3 minutUdzielenie dostępu do konta reklamowego na Facebooku to często nieodłączna część zawierania współpracy z klientem. To za jego pomocą zazwyczaj ustawiamy bowiem reklamy na Facebooku, tworzymy kampanie i dokonujemy płatności. Warto zadbać o to, aby...
Czas czytania: 5 minutStrategia Social Media pomaga firmie i osobom odpowiedzialnym za jej komunikację w wybranych kanałach skutecznie tworzyć przekaz praktycznie przez cały okres istnienia. Dzięki niej dokładnie wiadomo co, kiedy, gdzie i w jaki sposób robimy. Całość...
Czas czytania: 4 minutNie żyjemy od wczoraj. Wszyscy, włączając w to starszych użytkowników zauważają rosnącą rolę Instagrama w komunikacji. Używa go coraz większa ilość osób w Polsce, co potwierdzają statystyki, a marki częściej uwzględniają ten kanał w swoich...
Czas czytania: 5 minutTworzenie person to nieodłączny element projektowania komunikacji z klientami w każdej firmie. Bez względu na to, czy planujemy stworzyć treść na stronę internetową, do mediów społecznościowych, czy do jakiegokolwiek innego medium. Persony to...
Czas czytania: 4 minutNawet, jeżeli nie zdajemy sobie z tego sprawy, historie otaczają nas z każdej strony. Storytelling w różnych formach widzimy przeglądając tablice na Facebooku, oglądając, reklamę, włączając film na Netflixie lub czytając kolejną powieść. Każdy z...
Czas czytania: 4 minutPrzedsiębiorcy często zastanawiają się – Reklama na Facebooku (Facebook Ads), czy Google Ads? Obie platformy traktowane są tak, jakby służyły tym samym celom. Obie na równi, jakby znaczyły dokładnie to samo. W rzeczywistości dzieli je wiele...
Czas czytania: 3 minutJeżeli zastanawiasz się jak zwiększyć ruch na stronie internetowej, dobrze trafiłeś. Każdy go potrzebuje. Przecież to właśnie ruch przyczynia się do zdobywania klientów, czytelników, większej ilości leadów i zainteresowania naszą firmą. Niestety...
Czas czytania: 2 minutWspółczynnik odrzuceń to jedna z ważniejszych składowych naszej analityki strony internetowej. Powinniśmy zadbać o wszystkie szczegóły, aby go zmniejszyć. Przecież ilość czasu spędzonego przez użytkownika na naszej witrynie świadczy o tym, czy...
Wykorzystuję pliki cookies do prawidłowego działania bloga, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na blogu i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności (https://adrianpredkiewicz.pl/polityka-prywatnosci/). Administratorem danych jest Adrian Prędkiewicz. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?Tak, zgadzam sięDowiedz się więcej