Blog
success stories
Poznaj historię wybranych firm, z którymi razem wypracowaliśmy lub wypracowujemy satysfakcjonujące efekty podczas współpracy.
10 znaków, że powinieneś zmienić agencję marketingową
Prowadzenie biznesu, niezależnie czy w B2B, e-commerce czy w usługach, to nieustanne poszukiwanie optymalizacji, wzrostu i… rentowności. Inwestowanie w marketing jest bardzo ważne, ale wybór niewłaściwego partnera potrafi być źródłem ogromnej frustracji, straty czasu...
Terapia z AI – Mój proces, podejście i doświadczenia
Nie boję się eksperymentować z nowymi technologiami, zwłaszcza gdy mają potencjał, by realnie zmienić moje życie na lepsze. Dzisiaj chciałbym zabrać Was w podróż do świata, który dla mnie stał się codziennością i potężnym narzędziem wspierającym mój rozwój osobisty i...
Funkcja Deep Research AI – 30 totalnie przełomowych zastosowań
Deep Research to jedna z najbardziej przełomowych funkcji w modelach AI, którą odkryłem i doskonale sprawdza się przy różnego rodzaju pracy. Prawda jest taka, że w wielu przypadkach, gdy praca zakrawa o różnego rodzaju analizy, porównania, research, to skraca ją nawet...
Generator grafiki AI – Przykłady i 16 ciekawych graficznych zastosowań AI
Sztuczna inteligencja totalnie zmienia nasz świat, w tym także branżę graficzną i marketingową. Dzisiaj dzięki dynamicznemu rozwojowi generatorów grafiki AI, przedsiębiorcy, marketerzy, projektanci i osoby prywatne mogą w szybki sposób tworzyć wysokiej jakości...
Jak pisać dobre prompty do AI? – Różne narzędzia (poradnik)
Prompty do AI, czyli polecenia tekstowe kierowane do modeli sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT, Midjourney, Claude, Gemini lub Perplexity, stanowią fundament komunikacji człowieka z maszyną. To od ich treści, struktury i precyzji zależy, jak dobrze model...
Agenci AI jako rewolucja – jak tworzyć aplikacje (i wiele więcej) z pomocą sztucznej inteligencji?
Agenci AI (z ang. AI Agents) to autonomiczne, często wielozadaniowe jednostki oparte na sztucznej inteligencji, które działają w ramach zaprogramowanych celów, ale potrafią samodzielnie decydować o sposobie realizacji tych celów na podstawie danych, kontekstu oraz...
Jak analizować konkurencję? – Kompleksowy poradnik (biznes i marketing)
Skuteczna analiza konkurencji to fundament strategii każdej firmy i strategii. Bez względu na to, czy jesteś liderem w swojej niszy, czy dopiero zaczynasz działalność. Trudno byłoby zrobić sensowną strategię w sytuacji, gdy nie wiesz, z kim konkurujesz na mapie,...
Jak dobrze zatrudniać do działu marketingu? – Asystent, specjalista, kierownik
Budowanie skutecznego zespołu marketingowego to ważny element rozwoju każdej firmy. Odpowiedni dobór kadry w dziale marketingu przekłada się na efektywność działań, zwiększenie sprzedaży i lepszą rozpoznawalność marki na rynku. Dowiedz się, jak dobrze zatrudniać...
Jak znaleźć pomysł na biznes? – Kompletny poradnik
Myślisz o nowym biznesie, ale nie wiesz, od czego zacząć? Masz mnóstwo pomysłów, ale żaden nie wydaje się wystarczająco dobry? A może po prostu boisz się, że źle wybierzesz i Twój biznes nie wypali? Nie jesteś sam! Wielu przedsiębiorców zaczynało od tego samego...