utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 30, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 5 minut Kryzysy w social media prędzej lub później spotykają większość marek. Jeżeli kiedykolwiek spotkały także Twoją, wiesz, że nadchodzą w najmniej oczekiwanych momentach i czasem trudno wyjść z nich obronną ręką. Szczególnie w sytuacji, gdy...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 9, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 5 minut Strona firmowa na LinkedIn i obecność pracowników firmy, szczególnie w branży b2b może pomóc budować społeczność wokół marki, przyciągać nowych pracowników, a nawet zdobywać nowych klientów. Czy warto rozważyć ten kanał podczas planowania...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 13, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 5 minut Coraz częściej mówi się, że działania w zakresie Employer Branding (kreowania marki pracodawcy) to już praktycznie konieczność, aby przyciągnąć nowych i zaangażowanych w życie firmy pracowników. Wyzwanie, jakim jest pozyskanie specjalistów do...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 13, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 4 minutRekrutacja w Social Media staje się nie tylko dodatkową opcją poszukiwania pracowników, a koniecznością. Teraz niezależnie od branży, to właśnie w wybranych kanałach mediów społecznościowych możemy znaleźć kandydatów do pracy, na których nam...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 7, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 4 minutNawet, jeżeli nie zdajemy sobie z tego sprawy, historie otaczają nas z każdej strony. Storytelling w różnych formach widzimy przeglądając tablice na Facebooku, oglądając, reklamę, włączając film na Netflixie lub czytając kolejną powieść. Każdy z...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 23, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 3 minutTik Tok to aplikacja, która zainteresowaniem wśród najmłodszych przebija wszystkie inne media i nie jest to dłużej tajemnicą. To tutaj dzieci i nastolatki udostępniają najwięcej treści w postaci krótkich materiałów wideo budując społeczność,...