utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 26, 2020 | Marketing |
Czas czytania: 6 minutPomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 3, 2019 | Marketing |
Czas czytania: 3 minutHasło reklamowe, czyli myśl przewodnia marki lub kampanii. Słusznie traktowany jako jeden z najważniejszych elementów, gdy chcemy przekazać konkretną myśl o swojej firmie, produkcie lub usłudze. Wymyślenie sloganu reklamowego, który zapadnie w...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 7, 2019 | Marketing, Public Relations |
Czas czytania: 4 minutNawet, jeżeli nie zdajemy sobie z tego sprawy, historie otaczają nas z każdej strony. Storytelling w różnych formach widzimy przeglądając tablice na Facebooku, oglądając, reklamę, włączając film na Netflixie lub czytając kolejną powieść. Każdy z...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 1, 2018 | Marketing |
Czas czytania: 2 minutJeżeli chcesz, aby ktokolwiek przeczytał po kliknięciu w link więcej niż dwa zdania, zadbaj o wygląd strony internetowej. Nawet najlepsza treść może przejść bez echa, gdy podamy ją w mało atrakcyjny sposób. Estetyka to klucz, jeżeli chcemy...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 10, 2018 | Marketing |
Czas czytania: 3 minutNagłówek to jedna z najważniejszych części całego tekstu. Mówi się, że użytkownicy w dzisiejszych czasach czytają tylko je. Jeżeli chcemy przyciągnąć kogoś na trochę dłużej, musimy naprawdę się postarać. Tekst przybliży Ci siedem sprawdzonych...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | gru 1, 2017 | Marketing |
Czas czytania: 6 minutSpotkałem się z dużym gronem młodych osób, które zastanawiają się jak zostać copywriterem. Praca tego rodzaju niesie za sobą wiele pozytywów, jednak trzeba pod uwagę wszystkie aspekty. Osoby, które jeszcze nie miały z nim styczności często...