utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 6, 2020 | Strategia |
Czas czytania: 8 minutTworzenie strategii marketingowej firmy krok po kroku zdecydowanie pomaga zaoszczędzić budżet na kolejnych etapach i skoncentrować się na najważniejszych działaniach. Samo stworzenie jej jednak wymaga kompetencji z różnych dziedzin marketingu,...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | lip 1, 2019 | Strategia |
Czas czytania: 6 minutTouchpoint, czyli inaczej punkt styku z marką. Jeszcze inaczej to moment, w którym konsument spotyka się z daną firmą przed, w czasie lub po zakupie. Wspomniane punkty tworzą razem ścieżkę zakupową i budują doświadczenia klienta. Później to...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 4, 2019 | Strategia |
Czas czytania: 6 minutStrategia Social Media pomaga firmie i osobom odpowiedzialnym za jej komunikację w wybranych kanałach skutecznie tworzyć przekaz praktycznie przez cały okres istnienia. Dzięki niej dokładnie wiadomo co, kiedy, gdzie i w jaki sposób robimy. Całość...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 7, 2019 | Strategia |
Czas czytania: 5 minutTworzenie person to nieodłączny element projektowania komunikacji z klientami w każdej firmie. Bez względu na to, czy planujemy stworzyć treść na stronę internetową, do mediów społecznościowych, czy do jakiegokolwiek innego medium. Persony to...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 7, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 4 minutNawet, jeżeli nie zdajemy sobie z tego sprawy, historie otaczają nas z każdej strony. Storytelling w różnych formach widzimy przeglądając tablice na Facebooku, oglądając, reklamę, włączając film na Netflixie lub czytając kolejną powieść. Każdy z...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 25, 2019 | Content |
Czas czytania: 5 minutDobór słów kluczowych, które w zamyśle mają być pozycjonowane to nieodłączna część pracy każdej osoby, które pisze teksty na bloga lub stronę internetową. To dzięki nim użytkownicy z naszej grupy docelowej będą mogli później dotrzeć na stronę...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | sie 17, 2018 | Doradztwo |
Czas czytania: 4 minut Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI – Key performance indicators) to określenie dla wielu obce. Brak jego znajomości, a szczególnie zastosowania sprawia, że mierzone są nie te rzeczy, które powinno się mierzyć. Finalnie przekłada się to...