utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 9, 2023 | Performance |
Czas czytania: 10 minut Obecnie już nikt nie pamięta czasów, gdy ludzie śmiali się z TikTok’a mówiąc, że to serwis dla tańczących dzieci. Okazuje się, że zaledwie kilka lat minęło, a TikTok stał się jedną z najpopularniejszych platform wśród niemal każdej grupy...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 11, 2023 | Performance |
Czas czytania: 8 minut LinkedIn to platforma, której rok do roku przybywa nowych użytkowników i stron firmowych, a co za tym idzie, również reklamodawców. Skoro chętnych do reklamowania się w tym medium pojawia się coraz więcej, warto to zbadać i nauczyć się działać...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 27, 2020 | Performance |
Czas czytania: 4 minutNie ma wątpliwości, że zarówno reklama jak promowanie sklepu na Instagramie może być sporym wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które wcześniej tego nie robiły. Poprzednie teksty pisałem o różnych aspektach tworzenia treści i reklamowania się na...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 1, 2020 | Performance |
Czas czytania: 4 minut Pytanie o to, ile kosztuje reklama w social media jest bardzo ogólne, co sprawia, że trudno jest na nie odpowiedzieć od ręki. Gdyby się dało, odpowiedź prawdopodobnie brzmiałaby: od 100 pln do 100 000 pln. Wszystko zależy bowiem od kilku...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 1, 2020 | Performance |
Czas czytania: 5 minutRemarketing na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod reklamy patrząc na środkowe etapy lejka zakupowego i przesuwanie naszego klienta coraz dalej w jego głąb. Szczególnie w sklepach internetowych, w których remarketing oparty o...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 1, 2020 | Performance |
Czas czytania: 4 minutPiksel Facebooka już pewien czas temu stał się podstawą działań reklamowych, które mają w jakikolwiek sposób zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym lub stronie. Niezależnie, czy mamy do czynienia z branżą usługową i skierowaniem do kontaktu,...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 27, 2018 | Performance |
Czas czytania: 5 minutPrzedsiębiorcy często zastanawiają się – Reklama na Facebooku (Meta Ads), czy Google Ads? Obie platformy traktowane są tak, jakby służyły tym samym celom. Obie na równi, jakby znaczyły dokładnie to samo. W rzeczywistości dzieli je wiele...