Blog
baza wiedzy
Zobacz, o czym pisałem na przestrzeni lat i znajdź informacje, które pomogą Tobie w prowadzeniu i analizie działań marketingowych, a także rozwoju firmy bezpłatnie.
Po co i jak zbudować lejek sprzedażowy w firmie?
Pojęcie, którym jest lejek sprzedażowy, szybko zyskało popularność w biznesie i to niezależnie od branży. Wraz z upływem czasu coraz więcej osób przekonuje się w do skuteczności jego zastosowania. Korzyści wynikające z zastosowania tego narzędzia widoczne są...
Pomysły na reklamę firmy lokalnej – Jak zareklamować swoje usługi?
Jeżeli zastanawiasz się jak zareklamować swoje usługi będąc firmą lokalną, poniżej stworzyłem kompletny poradnik. Postarałem się, aby przeprowadzić Cię krok po kroku po kolejnych możliwościach i podrzucić co najmniej kilka pomysłów. Reklamowanie firmy usługowej bowiem...
Skuteczna reklama sklepu internetowego – Od czego zacząć i dokąd iść?
Reklama sklepu internetowego z pozoru wydaje się dosyć prosta. Przecież wystarczy regularnie publikować treści w mediach społecznościowych i klienci sami nas zauważą, prawda? Okazuje się, że pogląd ten daleki jest od rzeczywistości, a promocja sklepu, aby była...
Reklama i sklep na Instagramie – Jak zrobić, oznaczać produkty i promować?
Nie ma wątpliwości, że zarówno reklama jak promowanie sklepu na Instagramie może być sporym wyzwaniem. Szczególnie dla osób, które wcześniej tego nie robiły. Poprzednie teksty pisałem o różnych aspektach tworzenia treści i reklamowania się na Instagramie i będę starał...
9 konkretnych pomysłów na wpisy na blog firmowy
Pomysły na wpisy na bloga się skończyły? A może wydaje Ci się, że na blogu firmowym napisaliście już o wszystkim? Okazuje się, że zawsze jest o czym pisać. Tekst natomiast ma spełniać swój cel, który ustalimy przed jego stworzeniem. Właśnie na pomysłach i inspiracjach...
Tworzenie strategii marketingowej firmy krok po kroku
Tworzenie strategii marketingowej firmy krok po kroku zdecydowanie pomaga zaoszczędzić budżet na kolejnych etapach i skoncentrować się na najważniejszych działaniach. Samo stworzenie jej jednak wymaga kompetencji z różnych dziedzin marketingu, wiedzy ogólnej, a także...
Ile kosztuje reklama w social media? – FB, Instagram, LinkedIn, TikTok i Inne
Pytanie o to, ile kosztuje reklama w social media jest bardzo ogólne, co sprawia, że trudno jest na nie odpowiedzieć od ręki. Gdyby się dało, odpowiedź prawdopodobnie brzmiałaby: od 100 pln do 100 000 pln. Wszystko zależy bowiem od kilku czynników, które mają wpływ na...
Remarketing na Facebooku – Promocja sklepu internetowego i nie tylko
Remarketing na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod reklamy patrząc na środkowe etapy lejka zakupowego i przesuwanie naszego klienta coraz dalej w jego głąb. Szczególnie w sklepach internetowych, w których remarketing oparty o katalog produktów może...
Piksel Facebooka – Jak wdrożyć?
Piksel Facebooka już pewien czas temu stał się podstawą działań reklamowych, które mają w jakikolwiek sposób zwiększać sprzedaż w sklepie internetowym lub stronie. Niezależnie, czy mamy do czynienia z branżą usługową i skierowaniem do kontaktu, czy ecommerce. Piksela...
30 książek, które przeczytałem w 2019 roku i polecam
Rok 2019 był pełny nie tylko w doświadczenia ale wyjątkowo dobre książki, które udało mi się trafić. Każdego roku staram się czytać dużo, gdyż to poszerza moją perspektywę. Czytanie pozwala mi rozwiązywać problemy, wzrastać, zdobywać perspektywy, wiedzę i zwiększać...
Influencer marketing na Instagramie – Co powinieneś wiedzieć?
Influencer marketing na Instagramie osiąga granice popularności w świecie reklamy, jednak związany jest z wieloma elementami, które mają wpływ na każdym etapie kampanii. Tylko zadbanie o wspomniane elementy pozwoli na osiągnięcie zadowalającego wyniku. Czym jest ten...
Brief kreatywny – Jak poradzić sobie z jego uzupełnieniem i co powinno się w nim znaleźć?
Współpraca w zakresie wszelkich działań kreatywnych, marketingowych zaczyna się zazwyczaj od wypełnienia briefu kreatywnego dla wykonawcy. Początkowo może się wydawać, że napisanie takiego dokumentu zajmie wieki. Okazuje się jednak, że jego uzupełnienie i...
Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu
Rozwijaj firmę ze mną
kontakt@adrianpredkiewicz.pl