Blog
success stories
Poznaj historię wybranych firm, z którymi razem wypracowaliśmy lub wypracowujemy satysfakcjonujące efekty podczas współpracy.
Dobór słów kluczowych – Jak zrobić research i wybrać narzędzia?
Dobór słów kluczowych, które w zamyśle mają być pozycjonowane to nieodłączna część pracy każdej osoby, które pisze teksty na bloga lub stronę internetową. To dzięki nim użytkownicy z naszej grupy docelowej będą mogli później dotrzeć na stronę internetową poprzez...
Tik Tok – Czym jest aplikacja i jak wykorzystać ją w promocji marki?
Tik Tok to aplikacja, która zainteresowaniem wśród najmłodszych przebija wszystkie inne media i nie jest to dłużej tajemnicą. To tutaj dzieci i nastolatki udostępniają najwięcej treści w postaci krótkich materiałów wideo budując społeczność, goniąc za fanami i...
Turkusowe zarządzanie – Start i moje spostrzeżenia
Temat, jakim jest turkusowe zarządzanie cieszy się coraz większą popularnością na całym świecie. Istnieje ku temu wiele powodów. Sam na przestrzeni lat współpracując z firmami, w których wdrażane są stopniowo założenia turkusu zauważam(często nieświadomie, jako...
24 książki, które przeczytałem w 2018 roku
Każdego roku staram się dużo czytać. Wiem, że w ten sposób mogę nie tylko zyskać nową wiedzę, ale także nowe perspektywy i punkty widzenia. Niektóre książki pozwoliły mi zebrać ogromną ilość informacji, a inne wprowadzały do zupełnie innego świata. Każda miała w sobie...
Książki na wakacje – Co warto przeczytać?
Zawsze dużo czytałem, dlatego pomyślałem, aby podzielić się tym, jakie sprawdziłem książki na wakacje. Miałem w zamyśle, aby się jak najwięcej nauczyć, a jednocześnie miło spędzić czas. Jeżeli zastanawiacie się, co warto przeczytać, poniżej powinniście znaleźć...
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) – Czym są i kiedy ich używać?
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI - Key performance indicators) to określenie dla wielu obce. Brak jego znajomości, a szczególnie zastosowania sprawia, że mierzone są nie te rzeczy, które powinno się mierzyć. Finalnie przekłada się to na kierunek rozwoju firmy i...
Meta Ads i Google Ads – Nierozłączni partnerzy w promocji firmy?
Przedsiębiorcy często zastanawiają się - Reklama na Facebooku (Meta Ads), czy Google Ads? Obie platformy traktowane są tak, jakby służyły tym samym celom. Obie na równi, jakby znaczyły dokładnie to samo. W rzeczywistości dzieli je wiele różnic, a sama kampania...
6 sprawdzonych sposobów na przyciągający uwagę nagłówek
Nagłówek to jedna z najważniejszych części całego tekstu. Mówi się, że użytkownicy w dzisiejszych czasach czytają tylko je. Jeżeli chcemy przyciągnąć kogoś na trochę dłużej, musimy naprawdę się postarać. Tekst przybliży Ci siedem sprawdzonych sposobów na to, aby Twoje...
Każda książka była wyjątkowa! – 34 pozycje, które przeczytałem w 2017 roku
Książki zawsze były nieodłącznym elementem mojego życia. Oprócz kursów, szkoleń, krótkich artykułów i innych materiałów wiele czasu poświęcam czytaniu. W 2017 roku zmieniłem proporcje, ponieważ w poprzednich latach czytałem 50 książek rocznie. Postanowiłem się...