utworzone przez Adrian Prędkiewicz | cze 20, 2019 | Doradztwo |
Czas czytania: 7 minutCzy znasz sytuację, w której prowadzone przez Ciebie działania wydają się być bardzo intensywne, a mimo tego polubienia strony na fb stoją w miejscu? Pytanie o to, jak zdobyć fanów na facebooku nie należy do takich, na które istnieje jedna...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 30, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 5 minut Kryzysy w social media prędzej lub później spotykają większość marek. Jeżeli kiedykolwiek spotkały także Twoją, wiesz, że nadchodzą w najmniej oczekiwanych momentach i czasem trudno wyjść z nich obronną ręką. Szczególnie w sytuacji, gdy...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 9, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 5 minut Strona firmowa na LinkedIn i obecność pracowników firmy, szczególnie w branży b2b może pomóc budować społeczność wokół marki, przyciągać nowych pracowników, a nawet zdobywać nowych klientów. Czy warto rozważyć ten kanał podczas planowania...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | maj 4, 2019 | Strategia |
Czas czytania: 6 minutStrategia Social Media pomaga firmie i osobom odpowiedzialnym za jej komunikację w wybranych kanałach skutecznie tworzyć przekaz praktycznie przez cały okres istnienia. Dzięki niej dokładnie wiadomo co, kiedy, gdzie i w jaki sposób robimy. Całość...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 13, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 4 minutRekrutacja w Social Media staje się nie tylko dodatkową opcją poszukiwania pracowników, a koniecznością. Teraz niezależnie od branży, to właśnie w wybranych kanałach mediów społecznościowych możemy znaleźć kandydatów do pracy, na których nam...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | mar 23, 2019 | Komunikacja |
Czas czytania: 3 minutTik Tok to aplikacja, która zainteresowaniem wśród najmłodszych przebija wszystkie inne media i nie jest to dłużej tajemnicą. To tutaj dzieci i nastolatki udostępniają najwięcej treści w postaci krótkich materiałów wideo budując społeczność,...
utworzone przez Adrian Prędkiewicz | kw. 27, 2018 | Performance |
Czas czytania: 5 minutPrzedsiębiorcy często zastanawiają się – Reklama na Facebooku (Meta Ads), czy Google Ads? Obie platformy traktowane są tak, jakby służyły tym samym celom. Obie na równi, jakby znaczyły dokładnie to samo. W rzeczywistości dzieli je wiele...