Blog
baza wiedzy
Zobacz, o czym pisałem na przestrzeni lat i znajdź informacje, które pomogą Tobie w prowadzeniu i analizie działań marketingowych, a także rozwoju firmy bezpłatnie.
Najlepsze wtyczki do WordPressa dla podstawowych stron – Darmowe
Budujesz stronę internetową i myślisz o tym, jakie są najlepsze wtyczki do Wordpressa? Interesuje Cię poprawa kontaktu z użytkownikami, szybkości strony lub lepsze pozycjonowanie bloga? Dobrze trafiłeś, bo poniżej wymieniłem dzieląc tematycznie kilka darmowych wtyczek...
Top 7 agencji interaktywnych w Polsce – Ranking
Wybór odpowiedniego software house w sytuacji, gdy stoimy przed wyborem wykonawcy nowego serwisu lub strony internetowej nie jest łatwy. Szczególnie, gdy wiemy, że zaawansowane funkcjonalności i wysoką jakość kodu są w stanie dostarczyć często tylko najlepsze agencje...
Touchpoint – Jak przeprowadzić klienta po punktach styku z marką?
Touchpoint, czyli inaczej punkt styku z marką. Jeszcze inaczej to moment, w którym konsument spotyka się z daną firmą przed, w czasie lub po zakupie. Wspomniane punkty tworzą razem ścieżkę zakupową i budują doświadczenia klienta. Później to właśnie na bazie tych...
Jak zdobyć fanów na Facebooku? – Skuteczne sposoby
Czy znasz sytuację, w której prowadzone przez Ciebie działania wydają się być bardzo intensywne, a mimo tego polubienia strony na fb stoją w miejscu? Pytanie o to, jak zdobyć fanów na facebooku nie należy do takich, na które istnieje jedna prawidłowa odpowiedź. Mamy...
Prowadzenie szkoleń – Jak się profesjonalnie przygotować?
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w firmach to duże wyzwanie. Niezależnie od branży firmy i zakresu szkolenia warto się dobrze przygotować. Wszystko po to, aby uczestnicy takiego szkolenia wyszli z niego z wiedzą, którą mogą bez problemu zaadaptować w swojej branży i...
Kryzysy w Social Media – Jak wychodzić z nich cało?
Kryzysy w social media prędzej lub później spotykają większość marek. Jeżeli kiedykolwiek spotkały także Twoją, wiesz, że nadchodzą w najmniej oczekiwanych momentach i czasem trudno wyjść z nich obronną ręką. Szczególnie w sytuacji, gdy działania podejmowane w ramach...
Reklama na LinkedIn – Jak rozpocząć promocję w tym medium?
Strona firmowa na LinkedIn i obecność pracowników firmy, szczególnie w branży b2b może pomóc budować społeczność wokół marki, przyciągać nowych pracowników, a nawet zdobywać nowych klientów. Czy warto rozważyć ten kanał podczas planowania działań promocyjnych w...
Strategia Social Media – Jak stworzyć i wdrożyć ją w firmie?
Strategia Social Media pomaga firmie i osobom odpowiedzialnym za jej komunikację w wybranych kanałach skutecznie tworzyć przekaz praktycznie przez cały okres istnienia. Dzięki niej dokładnie wiadomo co, kiedy, gdzie i w jaki sposób robimy. Całość przekłada się także...
Hasło reklamowe – Jak stworzyć kreatywny slogan?
Hasło reklamowe, czyli myśl przewodnia marki lub kampanii. Słusznie traktowany jako jeden z najważniejszych elementów, gdy chcemy przekazać konkretną myśl o swojej firmie, produkcie lub usłudze. Wymyślenie sloganu reklamowego, który zapadnie w pamięć, dopasuje się do...
Employer Branding – Tworzenie i wdrożenie strategii marki pracodawcy
Coraz częściej mówi się, że działania w zakresie Employer Branding (kreowania marki pracodawcy) to już praktycznie konieczność, aby przyciągnąć nowych i zaangażowanych w życie firmy pracowników. Wyzwanie, jakim jest pozyskanie specjalistów do pracy staje się...
Rekrutacja w Social Media – Jak szukać pracowników?
Rekrutacja w Social Media staje się nie tylko dodatkową opcją poszukiwania pracowników, a koniecznością. Teraz niezależnie od branży, to właśnie w wybranych kanałach mediów społecznościowych możemy znaleźć kandydatów do pracy, na których nam zależy. Grunt to...
Tworzenie persony – Dlaczego i jak warto to robić?
Tworzenie person to nieodłączny element projektowania komunikacji z klientami w każdej firmie. Bez względu na to, czy planujemy stworzyć treść na stronę internetową, do mediów społecznościowych, czy do jakiegokolwiek innego medium. Persony to początek, który pozwala...
Porozmawiajmy o Twoim wyzwaniu
Rozwijaj firmę ze mną
kontakt@adrianpredkiewicz.pl